Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Ja portefølgen gjør akkurat hva den skal nå for tiden.

1 Like

Target på denne?

Fra tidligere innlegg:

1 Like

POOR og RUIN :joy: Er opp 25% til nå i år, men de to siste dagene har vært relativt flate, så det føles rett.

1 Like

BULLISH BILLIONAIRE :rofl: :money_mouth_face:

1 Like

Investing analysis🤨

1 Like

PRO BILLIONAIRE :rocket::trophy::partying_face:

Kan leve med den :joy::joy:

No words needed.

Hvilken aksje er det @babyrage?

Hamlet Pharma

Noen som har tanker om Eidesvik og Solstad. Når er det på tide å se på disse igjen?

NRC group sank 36 % på høyt volum fredag etter “profit warning”. Litt fristende med en inngang for en liten rekyl da den ligger helt i bunnen av regresjonstrenden. Noen andre tanker om denne ?

1 Like

Tror det er et fair bet, men det kan ta litt tid å få kursen opp igjen.

Tok et litet bet på 17.3 da det ser ut til at indikatorene bunner ut på kortere intervaller og ordreboken ser ut til å tømmes på salgssiden.
Voldsomt oversolgt territorie den ligger på nå.
Har satt en stoploss på denne

1 Like

Noen som følger med på RECSI her? Begynner å bli attraktiv igjen synes jeg.

1 Like

Jeg syns også den ser fin ut. Personlig ville jeg venta til Bollinger band er en del tynnere, noe som vil skje hvis den konsoliderer litt nå.

1 Like

The researchers looked at two large German retail banks that introduced trading applications for mobile devices between 2010 and 2017. For over 15,000 clients, they observed not just the transactions but the specific platform used for each trade.

The researchers were able to look at the same investor during the same month. Smartphones increase the probability of buying so-called lottery stocks by 67%. The use of the devices increases the probability of buying assets in the top 10% of past performance by 12 percentage points.

Worryingly, once they start using smartphones, they also increase their risk chasing on non-smartphone platforms.

4 Likes

Gjorde dem til momentum-tradere da :slight_smile: Artikkelen sier ikke noe om de faktisk tjente mer eller mindre penger på dette. Men selv ville jeg heller kjøpt en aksje som var 10% under all time high enn all time low.

1 Like

Selskapet er vel verdsatt til langt under halve egenkapitalen med den kursen det er på nå. Jeg er fersk i dette gamet, men det ser veldig underpriset ut nå??

1 Like

Hei. De har vel ca. 600 mill på bok og markedsverdi på ca. 1.2 mrd

1 Like