Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Berre så synd det er så fryktelig lavt volum i aksjen. Vanskelig å handle. Enkelte dager er det jo bra men er volum der den dagen ein vil/må selge?

Hvor stor er du? snittet ligger på 300k aksjer dagen. burde være mulig å komme inn og ut med en tiende av det pr dag uten å røre kursen, og 1/4del av det om du har hastverk.

1 Like

Av kortsiktige triggere, så har du evt budøkning på NOFI (konkurrent med PE 10, vs komplett PE7), årsrapport 18. mars, generalforsamling 15. april og Q1 rapport 12. mai. Guidingen på Q4 rapporten var positiv. Hvis det ikke blir noen endring på årsrapporten er det positivt.

1 Like

Ups.

Har rota til charte mitt . Ser den er likna til feil grafe.
Ønsker min 1,5 mill i volum daglig og holder max 10 til 15% av daglig volum. Har for mange ganger brent meg på at volum er vekke når eg vil selge.

Fint brudd opp. Target 10,5 ish? Må bare runde 10kr helt. Det er jo en kjent sak at runde tall er motstand. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Potensiell breakout av trendkanalen her… :thinking:

1 Like

1 Like

er i cash, men kjenner litt fomo her…

2 Likes

AOW i en fin pennant… :slight_smile:

1 Like

Acconeer AB

5 Likes

3 Likes

Brudd opp her nå, men vil se close og pullback neste uke for re-test for potensiell inngang…

4 Likes

Noen som kan kommentere alternativene her?

Brudd opp av svart kile, topp i rød kile eller ny trend? Volumbalansen ser positiv ut i hvert fall :slight_smile:

1 Like

EQT - klassisk kopp

1 Like

SAS
Har ein mulig base. Forventa test av 200 ma men usikker på om den kommer.


4 Likes

Ser lovende ut. Er vel snart Q1 også

5 Likes

Noen her som vet om noen gode forum som fokuserer litt mer på diskusjoner rundt daytrading? Litt lite aktivitet på denne tråden/forumet rundt daytrading syns jeg.