Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Hemcheck følger plan til 100%. C borde avsluttes rundt 9 kr, der er det riktigt bra R/R.

@Babyrage kunne du tenke deg å gjøre en TA av Stillfront? Jeg traff med økningen min på 88,50, men jeg er litt usikker på motstandsnivåene videre oppover. Du ser gjerne ting jeg har oversett selv. :slight_smile:

Min TA for Stillfront er et par innlegg lengre opp: Traderhjørnet

@Christian Hade jag vært long i aksjen hade jag hatt 122 kr som langsiktigt target.


1 Like

Takker! :smiley:

Ett spørsmål, hvordan satte du 100% punktet på den siste fibonacci-retracementen? Satte du det ved å få 78,6% punktet på forrige topp?

Fibonacci extensions

AcouSort med Bull-flagg formasjon, Fibonacci støtte og mulig divergens med bullish indikasjoner. Hold koll på en breakout her, sikter mot 15-16 kr.

Litt charts fra kvelden:

Funcom i ett intressant scenario her. Hold øyene åpne for en breakout.

NextCell som jag skrev om for noen dag siden hade en fin breakout som nådde target på 11 kr.

Hemcheck … burde man holde koll på når C er ferdig

Expres2ion har brutit opp. Man kan vente in en rekyl og siden ta posisjon før høyere nivåer.

Nordic Nanovector, en breakout på oppsiden burde kjøpes for nytt forsøk på trendtak. En breakdown kan nok kjøpes med god R/R ved bunn.

Realfiction har for andre gang siden IPO fått litt mer normalisert indikasjoner da aksjen har konsolidert en periode. Aksjen er på vei oppover etter ett forsøk på å bryte opp idag. Aksjen stengte på motstand, imorgen burde åpne blått. Target ligger nok i området 27-29 kr.

Hamlet oppviser en continuous pennant formation. Det er en formasjon som kommer fra en tidligere trend, i dette fall positiv. Disse tar sirka 1-3 uker å bli ferdige, vi er nå i sluttspurten. Tradisjonelt får man en bullish breakout etter en tidligere positiv trend, men vi får se om aksjen har nok styrke.

Pled Pharma hade en skikkelig fin breakout mot 14 kr. Jag begynte ta posisjoner rundt 11.60-11.70. Nå tester aksjer stødet på nedsiden, og dette må holde for fortsatt opptur. Snur vi opp kan man nok ha ett target på 16-17 kr.

22 Likes

Markedet reagerte negativt på dagens rapport fra Betsson.

Monthly chart. Kursen traff lang trend i dag.

Weekly chart. Spent på hvilken vei den bryter ut av triangelformasjonen. Bryter den ned kommer jeg til å følge med på nivåer rundt 55-60.

2 Likes

Lyst å gi en quick re-cap på hva som var negativt? Tjener de ikke nok $$?

Har en følelse av at Evolution gaming, Leo Vegas, Mr Green etc vill ta over for de tidligere gigantene Betsson og NetEnt.

1 Like

Det kan være! Etter en kjapp titt på tallene ser det ut til at Mr green vokser (mye) raskere enn Betsson.

1 Like

Prater vi tilvekst er Mr Green en av de store vinnene 2017-2018 om du spør meg, og lavest vurdert. Rapport 27 oktober.

2 Likes

AI trader, neste nye her? :slight_smile: tror jeg må kjøpe meg en sånn :muscle:

tanker?

2 Likes

Pled Pharma 15.30 :rocket::sunglasses::rocket::sunglasses: ikke lang vei til Target 17 kr.

2 Likes

Mr Green ser interessant ut. Brudd opp fra rettvinklet stigende triangel.

Usikker på om jeg tolker det rett, men det ser ut til at den skal ned og teste støtte før videre opp. Stokastisk ligger rett under overkjøpt.

Du burde ha tre punkter for å kunne tegne en av strekene i et slikt triangel, og for den øverste streken, så har du basically ett punkt? Det ser derimot til å være en stigende kile uten brudd (med en mindre kile, med brudd inni) Den større kilen lider av det typiske har-bare-to-punkter problemet. :stuck_out_tongue:

image

1 Like

Weekly. Vi tok ut All time high på stigende volum med en rising wedge. Aksjen har konsolidert siste ukene og holder seg stabilt over nå. Neste target er 72-73 kr. Har kjøpt in ett gjeng til porteføljen denne uke.

Enligt SEBs analys av spille sektoren ser MRG og GIG meget billig ut.

2 Likes

Expres2ion stengte nesten på all-time-high, 10.60 etter denne denne happy-face formasjonen. Small cap selskaper har skikkelige oppturer disse tider, spørsmålet er hva neste blir.

3 Likes

Realfiction - Daily - Bullish triangle

60 min - Bullish breakout? MA 200 support.