Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Yessir. Kan godt se for meg et scenario hvor vi skal mellom 28-32 og ligge og konsolidere der fremover.

Monster rapport fra evolution gaming. Regner med att Leo Vegas og Mr Green kommer sterkt inn.

Edit:

Leo presterar og :slight_smile: her finnes det gode penger å tjene.

1 Like

@babyrage hva synes du om Stillfront nå? På tide å selge, eller skal aksjen opp mot 122-ish?
image

Jeg hadde solgt her, 27% er bra nok i min bok. Men spørs helt på din tidshorisont. Min er oftest kort.

2 Likes

Takker! Jeg har fått veldig mye ut av svarene du har gitt angående trading! :slight_smile:

Jeg gjorde en bommert i Stillfront og det var å selge noe på 100,75, men jeg syntes det så ut som momentet var tapt og at aksjen kom til å falle litt tilbake og min “manuelle” stop-loss var satt for høyt. Burde ha ventet til den evt gikk mot 98kr før jeg solgte.

På den andre siden, Stillfront er et firma jeg har troen på at er mer verdt om et år, men risk/reward blir jo nødvendigvis dårligere på 110 kr enn på 90 kr.

2 Likes

Evolution gaming - Target #1 650 kr.

Mr Green - Target 69 kr

Qliro -> MA 200

Scandidos -> MA 50

Realfiction - Close DH, breakout? Target - 28 kr.

4 Likes

@babyrage når du sier:

Mener du at kursen tangerer 200-dagers gjennomsnitt, og derfor er et godt kjøp fordi aksjen i utgangspunktet er i en positiv trend? Utdyp gjerne. Jeg vil også takke for veldig interessante innspill og forslag!

Oi trodde først du mente Target 1650! Skjønte glippen etterhvert.

Hvordan setter du target (ser du bruker mye fibonacci), og spesielt tidsperspektiv?

Lener åt att kursen ska ned til MA 200, dvs i Qliro kommer nok MA 200 ligge rundt 16-16.5. Tror ikke MA 50 kommer holde som støtte, men vi får se. Jag tar en posisjon når jag ser en tydelig vendning.

1 Like

Update Leo Vegas: 21.8%

NAS: Mulig HS?

Abelco Investment Group: Mulig breakout

Mye av gevinsten har blitt kjøpt inn i Mr Green idag. Tror på en flott rapport imorgen. Gaming selskapene går sterkt nå og det tuter inn forhøyet riktkurser. Analytikerne spår 3x EBITDA for Mr Green imorgen.

1 Like

Du mener OHS? :smiley:

HS = Hode Skulder

OHS = Omvendt Hode Skulder

Ganska olika betydelser skulle jag säga :slight_smile:

Hadde jeg kunne handlet svenske aksjer hadde jeg blitt rik bare på råd fra Baby.
Du treffer bra.
Fortsett med gode råd :slightly_smiling_face:

1 Like

NAS står på hode :wink:

@babyrage

Kan vel se ut som du treffer igjen med mr. green. Ville bare si takk for alle bidrag her på forumet. Har allerede tjent meg noen kroner på å følge med på dine betraktninger, og kan vel fort bli mer idag. :slight_smile:

3 Likes

MrGreen leveret en meget sterk rapport. Aksjen skal nok opp til 70-80 kr på denne rapport. EBITDA noe lavere enn Leo Vegas, men det er 5 BSEK forskjell i BV, ikke rimelig. PE 27 for året -17. Emissjonen i sommer kmr nok lede till ett oppkjøp som kmr EBITDA opp.

Innen Q1-Q2 står aksjen i 100 kr. Gir det 6 måneder.

2 Likes

Ukes update og tips innfor neste uke, noe utvalg fra ting presentert på twitter.

Realfiction: 4th times a charm? Projected target ved breakout,33 kr.

Synact: MA50 reversal + breakout, projected target 8.80 kr

Evolution gaming: Posisjon taget tidligere i uka, 9%

Expres2ion: Ser ut som muligt target 15 kr. Høy volum over kan indikere 22 kr. Aksjen stod i 5kr for 1 måned siden.

MrGreen leverte en meget flott rapport idag. Tror selskapet står innfor noen fine måneder. ENS begynte plukke aksjer tidligere i år og var fornøyd med 30%, de har rundt 300.000 aksjer igjen. Mulig dipp kjøp rundt 57, 56 og 54 kr. Stopp under 52kr. Target: 85 kr innen 5-6 mnd.

Talkpool nådde mitt target igår på rundt 39 kr, forventet meg en dipp som kom idag til rundt 33-34 kr. Har begynt å plukke litt aksjer igjen og ser opp emot 45 - 50 kr.

Rhovac: Small cap i Sverige har skikkelig rally. Vi såg det tidligere i Hamlet, Brighter, Synact, Expres2ion og andre selskaper. Ser ut som det er Rhovacs tur nå. Projected target 13.50 kr. Viss aksjen fortsetter likt Expres2ion ser jag opp mot 20-22 kr. Posisjon toks idag, i challenge kontoen ska nevnes.

2 Likes

Jeg vurderer å selge Srbank og kjøpe Skandiabanken nå etter at srbank har kommet med rapport og før skandiabnken kommer med rapport på torsdag. Ser ut som om skandiabanken ligger i bunnen av en trendkanal og Srbank i toppen av (en mye trangere) trendkanal. Hva tror dere? Sitter på iPad og får ikke lagt ut noen grafer.
Skal dette gå bra forutsetter det jo at Skandiabanken leverer en OK rapport på torsdag, men det ser jo ut som om bankene går bra om dagen.

Enig, innspill fra @babyrage settes pris på!