Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

EFUEL

Tok litt her 4,42

Enig, ser meget lovende ut.
Gikk inn igjen i DNO i morges. Fritt leide opp om den går nå.

Vi screener ganske likt. Holder meg riktig nok innenfor Aksjer jeg kan handle på ASK.
Compounding gaven fra staten.

1 Like

Faen, går rett i SL nå da :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:

Pleier å komme en dupp når jeg kjøper ja :wink:

1 Like

AFK
Testet ema10 h, så tok litt her, har riktignok gått en del fra bruddet 406.

1 Like

Verdt å følge med på Saga Pure nå, i ferd med å bryte ut av tight rektangel 2.7-3.0 som har vært trading range siden i vår. Q3 imorgen.

1 Like

Qulla bruker average daily range over siste 20 dager. Her er en implementering i trading view som også gir tidsutviklingen:

Bruk daily og sett length=20 i innstillingene så får du formelen du er interessert i.

1 Like

For å få den øverst importerer du indikatoren i chartet. Den vil da legge seg nederst. Deretter trykker du på pil opp, grafen vil da legge seg øverst.
Dersom du ikke ønsker grafen bare tallet går du på settings på indikatoren, deretter til Style og klikker deg inn på fargekartet, deretter drar du Opacity ned til 0%

kom litt sent inn her så ble bare en halv possisjon, men syntes den ser bra ut.

2 Likes

Tusen takk for svar @zappa66 og @Tekk. Fungerte nå :grinning:

bilde

1 Like

«Raket tech»! :rocket:

Idex ser ut til å gå gjennom forrige high nå. med god grunn.

2 Likes

IDEX
Ser eksplosiv ut. Meget sterk close i går.
Over volum støtte og tilnærmet ingen motstand i chartet opp til i første omgang 6.70 (110%+) Dernest ATH området 10-11kr (220%?)

6 Likes

Bunnfisker i FLYR. High risk trade - kan være bear flag / continuation pattern, men alle ting tyder på et breakout ene eller andre veien her; volum drop off og Stochs og RSI viser tegn til vending opp.
Ønsker å se brudd på 2.70 og at vi trader over der en dag eller to :slight_smile:

NB! Heikin Ashi candles :slight_smile:

1 Like

TRUE_B

2 Likes

BØRS: FLERE ENDRINGER FOR NORSKE AKSJER I MSCI-INDEKSER

Oslo (TDN Direkt): Indeksleverandøren MSCI har gjennomført sin halvårlige gjennomgang av sine globale indekser, hvor det blant annet er endringer for flere norske aksjer.

Det fremgår av indekslister fra MSCI datert 11. november.

Endringene trer i kraft etter børsslutt 30. november, ifølge MSCI.

Endringer i MSCI Global Standard Indeks:

Inn: Aker BP.

Ingen aksjer går ut av MSCI Global Standard Indeks.

Endringer i MSCI Small Cap Indeks:

Inn: Elopak, MPC Container Ships og Norwegian Air Shuttle.

Ut: Aker Biomarine.

Endringene i MSCI Micro Cap Indeks:

Inn: Aker Biomarine, Aker Clean Hydrogen, Astrocast, Bergen Carbon Solutions, Circa Group, Desert Control, Ensurge Micropower, Everfuel, Frøy, Gentian Diagnostics, Havila Kystruten, Huddly, Komplett, Måsøval, Norcod, Norse Atlantic, River Tech og Tekna Holding.

Ut: Medistim, MPC Container Ships, Norwegian Air Shuttle, Seaway 7 og Sparebank 1 Sørøst-Norge.

1 Like

JIN ser spennende ut. Men har tall på mandag

2 Likes

Takk. Dukket opp på screeneren min også, så litt ekstra på den når jeg så innlegget ditt. Beveget seg jo fint :grinning::+1: