Ble en rakett denne
Awilco på vei opp til neste etasje?
Holmes duppen som kommer når jeg kjøper er unnagjort
Skulle kunne shortet den også
Du jinxet hele opplegget
Ikke kjøp/ mer index
Hva betyr det?
Det var vel 50% spøk. Gikk i SL på alng etter du gikk inn og Index brisker seg.
Har beholdt mine, fortsatt håp om oppgang
Nå går Idex. Brøt ikke SMA10 på konsolideringen ved emisjon en gang. Sterkt.
Idex ikke index
Gikk oppskriftsmessig
Ved å lese de siste børsmeldingene og se q3 presentasjonen får man virkelig inntrykk av at alt skjer på en gang i Idex. Tilsynelatende kan man forvente meget interessant nyhetsstrøm fremover. Men selskapet har skuffet før… real eller hype denne gang? Var CFO sin tunge deltakelse i emisjonen som overbeviste meg til å ta et solid lodd forrige uke. Insidere har ikke deltatt så tungt i tidligere emisjoner. Når cfo kjøper aksjer for over 4 Mill kr så er d for å tjene penger, ikke et tafatt forsøk på å sende signaler til markedet slik man ofte ser. Oppsidepotensialet er enormt og det interessante tidsvinduet starter tilsynelatende nå. Og som vi vet er ‘tilsynelatende’ tilstrekkelig for å kunne gjøre en god trade. Emisjonsflipperne er antakelig ute allerede gitt volumet siste dager. I utgangspunktet inne for 1-2 kvartaler i første omgang, all-time high market cap og kurs rundt 6 er innen rekkevidde på den tidshorisonten. Revurderer hvis vi får en skikkelig momentum burst med tut og kjør raskt. Dog ikke inne for 10%, gir gledelig tilbake til markedet om det ikke går veien:-)
Hvordan får dere HD-snapshots fra Tradingview? Når jeg laster de ned via kamera ikonet så er kvaliteten så dårlig når en zoomer inn. Må en ha betalende abonnent kanskje?
Snipping tool i windows
CTRL + ALT + S er shortcut til at gemme chart i TradingView UI. Virker perfekt, men gør også en forskel, når man bruger 4K skærme.
Vet ikke om du er klar over denne @vcp ? Den kan jo begrense nedsiden - om de fortsetter og dekke inn shorten. Etter at vi fikk brudd opp her.
Ute av awilco lng på SL, så nå kan dere som har hatt denne i kikkerten trygt gå inn igjen