Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Ble en rakett denne :rocket: :rocket:

3 Likes

Awilco på vei opp til neste etasje? :pray:

Holmes duppen som kommer når jeg kjøper er unnagjort

1 Like

Skulle kunne shortet den også

Du jinxet hele opplegget

1 Like

Ikke kjøp/ mer index :wheelchair:

Hva betyr det?

Det var vel 50% spøk. Gikk i SL på alng etter du gikk inn og Index brisker seg.

1 Like

Har beholdt mine, fortsatt håp om oppgang

Nå går Idex. Brøt ikke SMA10 på konsolideringen ved emisjon en gang. Sterkt.

Idex ikke index :sweat_smile:
Gikk oppskriftsmessig :ok_hand:

1 Like

Noen tanker her?
Kursen bykset i dag over et betydelig volum belte.

1w chart

Ved å lese de siste børsmeldingene og se q3 presentasjonen får man virkelig inntrykk av at alt skjer på en gang i Idex. Tilsynelatende kan man forvente meget interessant nyhetsstrøm fremover. Men selskapet har skuffet før… real eller hype denne gang? Var CFO sin tunge deltakelse i emisjonen som overbeviste meg til å ta et solid lodd forrige uke. Insidere har ikke deltatt så tungt i tidligere emisjoner. Når cfo kjøper aksjer for over 4 Mill kr så er d for å tjene penger, ikke et tafatt forsøk på å sende signaler til markedet slik man ofte ser. Oppsidepotensialet er enormt og det interessante tidsvinduet starter tilsynelatende nå. Og som vi vet er ‘tilsynelatende’ tilstrekkelig for å kunne gjøre en god trade. Emisjonsflipperne er antakelig ute allerede gitt volumet siste dager. I utgangspunktet inne for 1-2 kvartaler i første omgang, all-time high market cap og kurs rundt 6 er innen rekkevidde på den tidshorisonten. Revurderer hvis vi får en skikkelig momentum burst med tut og kjør raskt. Dog ikke inne for 10%, gir gledelig tilbake til markedet om det ikke går veien:-)

1 Like

Reach Subsea

Hvordan får dere HD-snapshots fra Tradingview? Når jeg laster de ned via kamera ikonet så er kvaliteten så dårlig når en zoomer inn. Må en ha betalende abonnent kanskje?

Snipping tool i windows :stuck_out_tongue:

CTRL + ALT + S er shortcut til at gemme chart i TradingView UI. Virker perfekt, men gør også en forskel, når man bruger 4K skærme.

1 Like

Vet ikke om du er klar over denne @vcp ? Den kan jo begrense nedsiden - om de fortsetter og dekke inn shorten. Etter at vi fikk brudd opp her.

Details - Short Sale Register (finanstilsynet.no)

1 Like

BEWI

1 Like

WIG

Ute av awilco lng på SL, så nå kan dere som har hatt denne i kikkerten trygt gå inn igjen