Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

SDOS er ganske lav nå? Fremdeles med?

Utstopped

Den er vel ikke kjørt enda? Den må vel inn i nedadgående trend kanal igjen for at den skal defineres som falskt brudd?

Yupp stemmer

1 Like

Ute av SDOS nå

HAMLET hadde idag sitt fjerde forsøk på å ta ut den fallende trend kanalen i en weekly bull flagg. Har en posisjon inne med håp om att vi tar ut taket snart. Stopp under kanalen.

Det finnes ikke bare gode ting med lav free-float, noe som Realfiction har vist ett eksempel på siste dagene. En, eller flere aktører har klart å presse kursen ned, inklusive yours truly som hadde noen tusen aksjer på stopp-loss. Fikk in ett par nya aksjer i den større dippen idag, aksjen stengte rimelig sterk sett emot dagens fall.

Enligt rykten hadde Nitro games en meget fin presentasjon idag, og det ligger mye i pipelinen. Kjøpet på fibonacci 68 har vist seg frem til nå å være ett meget godt kjøp da aksjen har tatt ut den fallende trend kanalen, og kjøperne er tilbake. Tror vi skal prøve ATH igjen i desember/januar. Forhåpentlig kan aksjen bryte opp mot 80 kr på gode nyheter.

Mitt nye lange case Integrum som jag presentere for noen dag siden har gått sterkt etter vi brøt kanalen. Ryktes om att placingen på 17 MSEK har gått till noen riktigt sterke investere i Sverige og min plan er å holde disse aksjene i 2-3 år fremover. Aksjen har fått en 31% posisjon i min portefølje, håper å få den opp til 40%. Går aksjen sterkt kommer jag til å skala ur 40-50% og ride resterende. Neste tekniske stopp er rundt 37 kr. Kan godt hende aksjen vil ned å teste støtten, men vi får se. Konsolideringen pågår på meget lav volum då vi nest inntil ikke har noen selgere tross kurs rallyt siste ukene.

1 Like

Låner denne av @sparkonge - Nano har avgitt en OHS formasjon med break-out i dag.
Potensiale for formasjonen er ca. +7 kr fra halslinjen.

image

1 Like

FITBIT er en aksje jeg har fulgt med på siden jeg kjøpte min første Fitbit for noen år siden. Aksjen har ligget ganske lenge i en fallende trend - den etablerte en brattere trend nå i det siste som den nå har brutt ut av. Momentet i aksjen er positiv (mye pga. forventninger om økt salg ifb. med julehandelen) og jeg tror aksjen har mer å gå på, på oppsiden.

Break-out slik jeg ser det er over 7.05 USD (se pil) , noe som kan gi rally videre.

Også positiv momentum i RSI (67).

(Jeg kan desverre ikke kjøpe her selv akk. nå men ville gjort det for en kjapp trade. Vær obs på høy risiko da selskapet har mye gjeld og sliter med dårlige marginer. Er også en ekstremt vanskelig bransje de operer i, men de tror på økte marginer pga. Fitbit Pay som de har begynt med i USA, og nye Fitbi Ionic som skal ta opp konkurransen med Apple Watch).

FITBIT1

Større bilde - legg merke til break out.

FITBIT2

3 Likes

Prøver å overbevise meg selv at det er en OHS på gang i Nitro Games

Noen som kan komme med innspill?

1 Like

Denne kan bli fin fremover. Blir spennende å se hva som skjer hvis den bryter 25.

RedEye hevet sin “riktkurs” til 42kr i dag.

1 Like

Mr Green klar for reprise?

Her bør det vel skje noe snart? Noe lavt volum…

@babyrage @Nocturne - innspill?

2 Likes

Prøver å plukke litt på 60. Stopp under fib.

1 Like

1 Like

Pled Pharma har kommet en bit på veien siden vi først nevnte den rundt 11 kr. Neste trigger er Fas III start som begynner " i slutet av 2017 " enligt siste PM. Aksjen nærmer seg MA20 støtte. Forhåpentligvis så holder det for ett forsøk på 25 kr.

Ovenfør 25 finnes det ett GAP å dekke på 40 kr.

Følger opp Pled.

Edit:

Pled nærmer seg grønn sone, begynner å tar litt aksjer.

Hva tenker du om Pled Pharma nå, Babyrage?:slight_smile:

Har økt på 18.60-18.70 idag. Tror vi ser en bunn her. Avanza og NON presser kursen, og Barclays, UBS og JPM har kjøpt litt. Tror vi er rimelig nær en bunn.

Min egna analys har rikt kurs 36-40 kr, redeye kom med riktkurs 42 kr for noen dager siden.

Jag kan lide igjennom litt rødt for å dobble avkastingen innen 6 mnd.

Takk for svar! Setter stor pris på innleggene dine!:slight_smile:

@Evilfreud hva faen er naken short?