Er for første gangen på meget lenge likvid i både tradingportefølgen og min nye intradag portefølje. Vet ikke hva jag skal kjøpe
Utviklingen siste tiden har vært pen, så kanskje trenger en til semester.
Er for første gangen på meget lenge likvid i både tradingportefølgen og min nye intradag portefølje. Vet ikke hva jag skal kjøpe
Utviklingen siste tiden har vært pen, så kanskje trenger en til semester.
Flere muligheter! Pullback GOMX, kjøp Cimco med target 19 (er vel et gap der også som kanskje skal tettes), pullback TRVX, kjøpe brudd på ath Catena Media bare for å ta noen eksempler.
Im Skaugen Imsk i går…
Av nysgjerrighet, basert på news/insight eller kun teknisk?
Jeg vet nada om selskapet
Hehe, det jeg antok - men hvordan fant du de? Bare kjørte TA på alle norske selskaper?
NAS snudde på 200 dagers igår. Kanskje en ny test av 240.
Det er 20 kr pr aksje opp dit
Kortere traders for en mulig swing?
Realfiction brøt opp av trippel topp igår, holder støtten burde vi ha nok momentum til å prøve 29 kr igjen. Potensiell vinst rundt 20%
Integrum, muligt vi skal gjøre ett nytt forsøk i toppen av kanalen, rundt 10% vinst mulighet.
Men en rising wedge er vel i utgangspunktet en bearish formasjon?
Pled kortsiktigt. Finnes ingen volum å tale om ennå, muligt vi ska gjøre ett nytt forsøk på bunn. Men primær target ligger rundt 22% opp.
Hemcheck postet jag en del om tidligere i fjor når vi toppet. Malte da ett target ned mot fib 0.68 eller 0.50, aksjen gikk litt nedenfor 0.68 og har hatt en lengre konsolidering. Idag brøt aksjen opp. Intressant nå da volumet er på plass, havner på bevakning. Bra risk-reward og støtten på nedsiden holder, alternativt vi tar ut intradag high.
Yupp stemmer. Frem til støtten på nedsiden brytes på en overtalende volum er momentum oppåt. Rising wedge er i utgangspunktet en bearish formasjon, men en positiv nyhet kommende dager/uker kan bryte formasjonen på oppsiden. Stopp under kanalen og man er good.
Har du sett på Enquest @babyrage? Fint driv i den nå. Har selv snitt under 4 og sikter i første gang på trendtak fra topp i 2015. Har ikke chart akkurat nå.
Edit: Pareto har riktkurs 5,50.
fant denne tråden i dag, dæven steike og fin!
trader mest fx, men begynner å vurdere aksjetrading igjen når jeg leser tråder som dette, er mer en retrace trader enn breakout fordi man får så fryktlig mange fakouts i fx, ser dette ikke er tilfellet i aksjer.
babyrage the MVP er selvfølgelig også i denne tråden, legende her på forumet imo.
ønsker å lage en aksje watchlist, noen her med en god liste/gode kandidater?
kommer til å begynne å legge inn her jeg også dersom jeg finner noen selv.
Ska igjennom litt grafer ikveld og imorgen for å finne nye muligheter til neste uke, noen som har ønskemål? Finner svært lite intressante aksjer nå på svenske markedet, dere har bedre sjekk enn meg på det norske.
En grundig analyse av Targovax ?
Signerer den.