Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

IOX kanskje?

Funnet olje. Ikke satt meg inn i. Steget fra rett over 6 til over 7 på ca 15 min.

Edit: kjøpte 10’ på 7,1, ut på 7,4-7,5. Kjenner ikke selskapet men takk til @ThomasM for traden :slight_smile:

2 Likes

Jag syns Pled pharma och Hamlet pharma begynner å se intressant ut.

Begge selskaper får en eventuellt MACD breakout over 0 punktet, det pleier å gi en heftig kick i kursen.

2 Likes

Ja denna blev jo bra, noen som kjøpte hamlet? Den har jobbet i en range 6-7 kr siden april. Stenger vi sterkt over 7 kr indikerar det høyre nivåer. De starter en Fas II innen blås cancer meget snart, og de har tidligere positiv fra blås cancer med mennesker, så den Fas II lær være positiv. Har en swing og ett langt innehav i aksjen siden 2015 ved IPO på 4.5 kr, den ligger.

Yolo

5 Likes

For lite volum i Hamlet pharma, kan like gjerne falle tilbake i siste mnd`er trading range.

Absolutt, men det finnes liv i aksjen. Med start av Fas II lær det finnes mye mer trykk på oppsiden.

Denne satt som en kule, for de som kjøpte på dippen, kjøpte selv fra 2.99-2.90 da var det tomt for krutt. Snitt 2.96. Snakkes på 3.5 ish :ok_hand:

Jeg tok et lodd i APCL som ser ut til å bunne ut nå
Inn på 3.45, target 3.9 innen en uke
Handlet også trvx på 19,5, med håp om at vi kommer på øvre del av 20-tallet innen forholdsvis kort tid

2 Likes

Slenger meg på dette høyrisk-bettet i apcl. Synes også den har bunnet ut nå .

3 Likes

Tok 10k IOX…6,39

Brighter, opplagt for rekyl på oppsiden.

3 Likes

Ser klar ut ja, fin risk reward ! :facepunch:

Er på jakt etter flere sykliske aksjer til watchlisten min. Hendelsesdrevne aksjer som har store svingninger ila et år, som er lett å spotte. Type biotech og gaming, som Nano, Targovax, PCIB Bergen, Funcom, Starbreeze.

I disse aksjene kan man normalt sett gjøre gode penger ved å kjøpe i tørketider og selge nært/på lansering/viktig børsmelding.

Tips til flere slike, anyone?

1 Like

Hamlet Pharma. Begynner Fas II snart, når vet jag ikke men det var snakk om “sommeren”.

1 Like

Realfiction ser eksplosjons klar ut, på tide å laste opp.

1 Like

Tok en bitteliten høyrisk-pott i IOX i dag.
Den var tross alt i 8,5 intradag for tre uker siden, satser på en liten rekyl

4 Likes

Tok et lodd der også, med dette som hovedargument:

:slight_smile:

Hugo Games

1 Like

Ser ut som noen leste tipset ditt. Opp 5% på 20 min

2 Likes

Kom inn på 3.56, men når skal man ut? Mulig jeg sitter over til i morgen, men vanskelig å si om Canacol plutselig skal ut med mer.

Mulig dette bare er et blaff

alt jeg har rørt i av aksjer denne uken har gått ned… mens doblet en liten symbolsk sum i kryptovaluta… kjedelig med sånne perioder :stuck_out_tongue: