Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Godt mulig det er et blaff ja. Vanskelig å si hvor høyt den skal på kort sikt… Jeg la inn en salgsordre på deler av beholdningen på 4,95 i tilfelle den skulle nå slike høyder #Superoptimist
Regner med å selge lavere da, men forhåpentligvis med gevinst.
Blir kanskje stop loss for sikkerhets skyld.

1 Like

Liker ikke gappet mellom 2,95 og 3,30 fra den store oppgangen i des 2016 og nedgangen på stort volum i det siste. For meg ser det ut som at det skal fylles. Venter til det er fylt for min del. Lykke til med traden da :slight_smile:

2 Likes

God timing :rocket:

1 Like

Den satt! :smile::ok_hand:

Husk å ta gevinst! Er tross alt traderhjørnet dette :wink:

1 Like

Good shiit folkens! Denna tråden har leverert 40% på to uker så takk for det folkens :wink: Keep it up.

4 Likes

Er det interesse for en utvidelse av tråden hvor man kan poste inn- og utganger man gjør, ala Shareville?

1 Like

Deler ikke mine porteføljer på shareville. Men jag kan gjerne dele hvilke aksjer jag har en ekstra titt på til neste uke.

Jag har allerede nevnt Hamlet rundt 6 kr, og jag tror vi har mye mer oppside der fortsatt. Den har gått sterkt disse uker men kmr gå mot 20 kr under året.

Realfiction ladder for ny opptur, sikter mot 17-20 kr. Ellers ser jag på Targovax som også ladder for ny runde oppover mot 24-25 kr i første omgang, men langsiktig ser jag mot 52 kr første stopp, og videre opp mot 100-110 kr.

3 Likes

Her er noen langsiktige targets i Hamlet og Targovax.

3 Likes

Hamlet går som den skal :slight_smile:

1 Like

Gikk ut med halvparten i Iox etter vanvittige 20% over natten :slight_smile: Sitter med resten en stund til fremover.

1 Like

Tok 7% inn/ ut på morningen selv :smirk:

1 Like

Du traff bra på Hamlet ja :slight_smile:
Ser ut til at realfiction begynner å røre på seg også, men det er så lavt volum at det er vanskelig å si noe sikkert

Hamlet er opp 58% sedan min entry. Jag tror på 55% till opp mot 14 innan rekyl ned mot 11. Finns bra oppside. Har også ett langt innehav fra 2015 som ligger siden IPO på 4.5 kr.

1 Like

Ute på 4,65. Målet om 4.95 ser ut til å ha vært litt for optimistisk i denne omgang :slight_smile:

3 Likes

Grattis! Den var rå! :+1:

1 Like

Vad tror vi på neste uke?

Realfiction, hamlet, Targovax är mina topp bets. Men tar gjerne imot flere tips. Grafer gjerne :+1::+1:

1 Like

Sommeren behandler meg godt. Mitt bett på neste aksjer som drar nordover blir Targovax og Realfiction. Er 70% likvid atm.

6 Likes

Tidsperspektiv på Targo traden?

Ut året är planen. Første Target på rundt 24-25 nok, andre på 46-48 nok.

Realfiction stengte 7% opp idag, jag siktar opp mot 18.24 og 24 kr som targets. Kan hende vi trenger nyhet for å bryte igjennom 14.40 kr.

3 Likes