Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Traff godt der babyrage! Jeg liker innspillene dine i denne tråden, som i seg selv er helt sjef :slight_smile:

3 Likes

Poenget med tekinvestor er å tjene penger sammen. Synes denne tråden er fin å dele fine trades med andre traders. Vi gjør det sammen!

Ang realfiction som brøt opp; det er flere kommende triggers some kan gi heftig avkasting. Free floaten i aksjen er lav, en god nyhet og vi ser 20-40%. Finnes 3 kjente triggers i H2.

10 Likes

Setter pris på ar du deler så mye som du gjør👍
Kjipt å sitte fastlåst all in med all kapital på børsen, trenger også noe cash snart😕

1 Like

Ditto. Fulgt med i denne tråden med interesse, men har alt låst fast per nå.

1 Like

Synes børsen ska falle oftere :thinking::sunglasses:

8 Likes

Realfiction ser ut att ligge bra an for å besøke ATH idag? :thinking:

Short? Eller gikk du mot strømmen?

Det var ren aksje handel. Få aksjer, stor size.

Topp aksjer uke 35:

Holder meg fortsatt till Hamlet og Realfiction denne uke. Har en til aksje på gang men skal se på den nærmere på mandag!

Hva er deres tips før uken som kmr?

1 Like

Artig med aksjer som går parabolic, men også lett å brenne seg, om man kommer for seint til festen. Hva strategi tenker du på disse?

Realfiction, breakout 14.45
Hamlet, breakout 11.50

Har ikke sett meg ut noen spesifikke trades for kommende uke, men har et øye med DNO. Den går med et enormt volum om dagen.
Her kunne jeg tenkt meg å sette en short på riktig tidspunkt. Er noen gap som potensielt skal lukkes om momentet snur.

Er lång begge aksjer, denne uken ser jag mer etter en exit i Realfiction og kjøpe rekylen/breakout i Hamlet.

Kjøper Scandidos, mot 10 kr

3 Likes

Hamlet nærmer seg breakout på 11.40 @babyrage?

Behøves ny kraft. Må nok till en større rekyl eller start av Fas II før vi ser bryt igjennom 11.40.

Modulhusprosusenten Zenergy, aksjen med dobling (og tegningsretter som gikk fra 0,03 til 1,40 på 24 timer) tidligere i sommer spiker 22% i dag. Kan være verdt å følge med på i morgen tidlig. Merk, dette er ikke en kjøpsanbefaling, men mer enn anbefaling om å se utviklingen.

1 Like

Tenker bare høyt her, men dagen i dag (etter Nord Koreas nye sprell i natt) må da være et godt inngangtidspunkt i en rekke aksjer? “Alle” de store aksjene på Oslo Børs er litt ned. Burde vel være duket for oppgang igjen på kort sikt når ting har lagt seg.

2 Likes

Yupp, jag passer på å øke i Targovax og Realfiction. Den etter lengtende dippen kom idag.

1 Like

PCI Biotech viser kraft idag. Ikke oppdatert i investing men den stengte over trendlinjen idag. Kan gi bra kick fremover. Mulig swing mulighet her.

3 Likes

Multidocker har brutt den nedåtgående trenden, aksjen indikerer opptur mot neste motstand på 1.30/1.50.