Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

For øvrig også et spennende selskap med spennende produkter:

http://multidocker.com/wp-content/uploads/2016/12/MultiDocker-Listningsmemorandum-ver-2.5.pdf

Hold ett øye på Camurus. Oversolgt med stød fra trendlinje. Bryt over 120 kr kan indikere nye highs. Stopp under 116.

1 Like

Hva er status her i dag? Multidocker

Tar et nytt bet i IOX. Virker som Canacol har stoppet nedsalget inntil videre, pluss at det er et lite gap opp til 3.35 som bør tettes. Advarer mot HØY risk på kort sikt for videre nedsalg :slight_smile:

2 Likes

APCL ser ut som et bra bet nå. Jeg trader ikke denne selv (stuck-long) men rent teknisk er RSI på 29 og FIB. sier potensiell nedside mot 1.80. Jeg ville tatt en trade på 1.80 - solgt på 1.95-2.20 og kjørt en thight SL.

3 Likes

Børsen er bull! Scandidos oh GOMX står før dagens vinst. Nå er det full fokus på Realfiction. Steng over 14.50 så er det fri vei mot 16 kr, og deretter 18-19. September en meget spennende måned for RF med lansering av DeepFrame :grin:!

4 Likes

for deg ja :joy:

3 Likes

image

Det finns gott om tid igjen! :smiley:

Realfiction og SUS på vei mot nye høyder.

1 Like

Slutt å hause Realfiction! Jeg har ikke kommet meg inn enda… :angry:

P.S - Møkkaselskap. Kommer til å feile. Ikke kjøp! :sweat_smile:

1 Like

Hade jag hausset hade jag nevnt att Q3-Q4 2018 omsetter Realfiction +150-200 MSEK grunnet DeepFrame, og vurderes nærmere en miliard, noe som gir en kurs på 84 SEK. Men det gjør jag ikke :roll_eyes::upside_down_face: … og med dagens free float er de billigeste aksjene du kan få 13.80 - 14 kr … men den sjansen forsvinner nok senest mandag/tisdag!

Sier bare att det tekniske bildet viser at vi skal 2 kr opp!

1 Like

Og der stengte Realfiction på ATH visst vi regner ved callen. Opplagt for succe neste uke når det er lansering av DeepFrame! September is looking mighty fine!

Mitt nye langsiktige innehav Surgical Science stengte også på meget fine nivåer. Woop woop!

8 Likes

Swing muligheter uke 36: Surgical Science + Realfiction stengte meget sterk og indikerer høyere nivåer. Utøver disse tenkte jag nevne noen andre muligheter.

Kan hamlet stenge ovanfør 11 kr ser det bra ut for høyere nivåer.

GS Sweden stengte på ATH ved call etter en avtal med airbus, noe som indikerer høyere nivåer. Aksjen har også brudd trenden fra Mars.

Nordic Nanovector arbeider seg oppover mot motstand. Kan aksjen stenge på oppsidan av kanalen indikerer det høyere nivåer. Her burde man kjøpe brudd av trenden, eller kjøpe rekylen på nedsidan.

Cherry har brudd trenden fra Mars, noe som indikerer høyere nivåer.

Saniona har vist opp samma mønster i snart 2 år. Selg toppen, kjøp trendbotten. Aksjen har nettop begynt å snu fra bunnivå.

Targovax er tilbake i kanalen og må ha ett steng ovanfør 21 kr for å jobba seg oppover.

Lykke till neste ukens folkens!

11 Likes

De eneste reglene man trenger for å få meget god avkastning over tid!

10 Likes

Hamlet Pharma :sunglasses::sunglasses:

Brudd opp @babyrage?

Måste stenge her oppe. Utøver hamlet er det full fokus på Realfiction idag som dipper. Bør snu opp fra disse nivåene.

Der kom reaksjonen opp på Realfiction.

2 Likes

Yupp, alltid panikk selg på morgonen. Kjøpt hver dag og RF er nå største innehav. DeepFrame er ikke ens på markedet ennå men aksjen viser styrke. Hva tror du skjer når første order kommer? :rocket::rocket:

Lastet opp mer RF til morgen i dag. :slight_smile:

Tok litt Hamlet også.

Er inne i Multidocker - håper på oppgang der

1 Like