Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Noen av RF kunder per idag: Samsung,Tag Heuer, Martell, Gucci, Hugo Boss, Breitling, BMW, Kelloggs, Coca-Cola, Lakrids by Johan Bülow, Rocher … ikke orolig for noen spennende måneder :sunglasses:

1 Like

Lykke till :slight_smile: solgte selv Multidocker ved 1.16 og 1.17.

Sikkert deg jeg kjøpte av da, hehe :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fundamentalt er selskapet lavt vurdert, så det burde finnes oppside. Men man må velge sine slag.

1 Like

image

Realfiction tar av

Skalat av 10% før 20% vinst. Beholder 90% mot 20-24 kr.

Jeg har ca samme mål. Sitter foreløbig.

:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

2 Likes

Aksjen stengte 21.35% opp, 17.50 kr. Finnes fortsatt oppside. Denne har blitt funnet idag. Er Lego på gang? Ikke en verifisert bilde.

2 Likes

September har begynt bra! Da jag planerer å hålla igjennom litt rekyler på nedsiden så blir ikke resten av måneden like pen. Men jag føler meg sikker på att måneden slutter mye høyere.

5 Likes

Pent @babyrage!

2 Likes

Er mest spent på Targovax no, den har ligget og ulmet flatt lenge no… spent på om den rykker ned eller opp, og om det blir resultater no i september som trigger :slight_smile:

1 Like

24 SEK neste stopp!

4 Likes

Tar ett bett i NEL. Brutit opp, får se hvor vi skal, stopp loss -3%

1 Like

Spennende, selv om jeg takker nei…

Japp en dårlig trade, aksjen solgtes på -2%

Oj, det visste jeg ikke, kommentaren kunne jo oppfattes som mobbing, det var ikke intensjonen!:confused:

What? :thinking: Hva mener du

Realficiton fortsätter imponera. Dette er planen min framover.

1 Like

Visste ikke at Nel falt, og jeg tror jeg er ferdig med mitt forhold til Nel, selv om den nok kan komme.
Mulig at hydrogen er endel av løsningen for fremtidige energibærere, men det er en ineffektiv måte.