Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Jeg har ikke satt meg inn i The Wyckoff Method, men har sett et par videoer.
Chartet og handels mønsteret i Funcom er ganske treffende.

Hva tenker du om bruddet her nå @babyrage, volumet kom på slutten av dagen i går og ser ut til å jobbe med en lps/test av bruddet pt. Tok en posisjon på kr: 14.6

Ser små fin ut her nå…
Tok posisjon på 14.6
Verd å nevne at det ligger en blokk på 190k aksjer på 14.8, selv om disse har en tendens til å fordunste når kursen nærmer seg.

!

1 Like

Sorry vært off idag, men såg ju ut som den satt pent.

Skulle ha sjekket timeschartet før jeg solgte litt i dag, så hadde jeg også sett at nedgangen i dag bare så ut som en vimpel :stuck_out_tongue:

Ja, utviklet seg fint. Et etterlengtet sterkt momentum i aksjen nå.
Første fib ext TA, ser det korrekt ut?

1 Like

XXL. Kanskje 87 holder :crossed_fingers:

1 Like

Nå er det mange tråder denne kunne vært postet i, men siden jeg har postet de to foregående i denne, fortsetter jeg også her.

Jeg tror vi er i fase D, men da vil jeg se en ny SOS som ligger høyere enn den foregående. Fase E er mark-up fasen, hvor man beveger seg ut av trading rangen og oppover.

2 Likes

Jag joinet funcom krigerne idag. Tight stopp under tidigare AR.

8 Likes

AR Hva vil det si?

Under 14kr.

3 Likes

Selvaag med cup & handle. Overvåkes fra nå.

I den korte bilden er 14.80 den magiska nivån i funcom.

3 Likes

Sitter klar med cash$$$

Nede og snudde på kr 2,86 gammel kurs…nå på vei opp håper jeg :sweat_smile:

tenker Globalt jeg da, mulig ned å teste bunn i cash session (ES & DOW)

Litt bevakning innfor imorgen:

2 Likes

Enzymatica breakout på bra volym. Får se om 6.3-6.5 blir aktuelt.

Fant en wyckoff analys på twitter som viser 7-7.5. Hadde vært meget koselig.

1 Like

Noen som ser om dette xabcd pattern er bullish eller bearish, de nokså like de forskjellige xabcd pattern eller flaggermus pattern.

Det at punkt B ligger på 0,779 utelukker de fleste patterns (bat, gartley, crab, cypher), men dette kunne vært en bull shark eller butterfly dersom punkt C hadde ligget høyere, slik den ser ut nå er dette ingenting slik jeg ser det.

1 Like

Her derimot har du en cypher på slutten av chartet der, gikk ikke helt ned til 0,786 though, men den var nær.