Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Sensys Gatso Group med ny breakout

3 Likes

BWO og PEN er og interessante, PEN kanskje først >22. Oljeprisen har gått mye de siste dagene og PEN ha en fin trigger i vente

2 Likes

Regner med att Minesto vill hvile litt, aksjen har gått 70% siden utbrudd. Bryter den igjennom kan man nok sikte på 20-23 kr.

1 Like

Er dette et bullish flagg? @Christian eller noen andre?

MA50 krysser MA150 i dag, og ligger an til å krysse MA200 også.

Edit:

Svarer meg selv :slight_smile:

Synes det kan tolkes slik. Sterk oppgang på 35 % over noen dager i etterkant av en 20 % oppgang, samt fallende volum på nedgangen fra toppen på 54 kr.

Brudd opp?

Rt; 8.90

3 Likes

Kambi har så vidt jeg forstår meget positive fundamentals. Brøyt opp fra basen i juni og har nå dannet en fin saucer med kontraksjon i salgsvolum. Interessant ved brudd >190, deretter >200…

2 Likes

Irisity, et case jeg har holdt øye med en stund. Kan likne litt på samme setup som Minesto og Ortoma babyrage har nevnt tidligere. Vil se en konsolidering opp mot 23kr, så brudd opp på volum.


2 Likes

Aksje på bevaking, small cap biotech selskapet NextCell. Testet GAP etter b/o.
Følges aksjen opp av markedet kan man holde koll på ny breakout med target 16.2 - 22.5 kr på sikt. Kommer med Fas 1 resultat om noen måned innen videre Fas 2 inleds.

3 Likes

Hamlebis på G. Motstand å forcera 16.15.

1 Like

@babyrage
har du noen formening om Camurus AB?

Morsomt med ny indikator, Schiff pitchfork:
image
LH var ikke høy nok, i det pitchforken blir brutt, så tar kursen et skikkelig hopp.

image
Ny LH og bounce fra midten av grønn kanal opp til toppen av grønn kanal :stuck_out_tongue:

Lengre perpektiv:


Jaggu treffer den ikke rimelig bra her også.

… Så, etter en ny Lower High eller Higher High, så skal aksjen vanligvis holde seg inne i den grønne kanalen er det jeg ser. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Tomra pivot point

4 Likes

Irisity med brudd opp av 23-24kr området som nevnt tidligere denne uken. Neste target 28-30kr området

Ikke den tydeligste formasjonen, men en ganske så fin konsolidering med mye fint kjøpsvolum underveis. Håper på en test av 13-14kr området for inngang.

4 Likes

Ser ut som at Immunicum får ett nytt brudd opp etter en liten periode med konsolidering

Edit; ute på 10.98 meget fornøyd med 25% på under en uke :ok_hand:

3 Likes

Xintela - mulig power play / high tight flag.

3 Likes

NEL med fint brudd og godt volum.

4 Likes

Infant med spennende VCP formasjon på gang, brudd ut av trendkanal eller over 206 kan være spennende. Aggressivt kan man se etter inngang med tight stopp loss ved bunn av kanal. Innspill @babyrage ?


Bra treff på den :+1:

1 Like

Oncopeptides ser spennende ut nå.