Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Gapet kom fordi selskapet annonserte en rettet emisjon til 100% overkurs

edit:
Mener en pullback til breakout rundt 7-ish er kjøpbar

Joda, helt tydelig noe fundamentalt i bunn på et slikt gap :slight_smile: Hørte en interessant youtube video i går hvor en trader snakket om å holde seg unna selskaper som har vært på børs x-antall år og kjører emi etter emi uten å vise til noe resultat. Når jeg ser dette chartet tenker jeg dette er et eksempel på et slikt selskap. Men for all del, nå uttaler jeg meg på ekstremt generelt grunnlag.

Jeg mener bare dette ikke er en god r/r trade akkurat nå, med mindre man alt er inne. Da ville jeg bare sittet videre og hatt SL under trendlinjen. Skal man inn bør man kjøpe på pullback.

1 Like

Alle gjør sine vurderinger. :grinning:
Men fundamentalt er det et meget spennende selskap som skal skille ut onkologidelen i løpet av vinteren

1 Like

Da har du ikke forstått momentum. Finnes en ting som kan presse denne ned, og det er børs sentimentet.

Nå vet jeg ikke hva som har vært historisk volum i denne, men en omsetning på 1 mill på 7,71% opp?

Meh…

image

Jag liker din nye confidence :muscle:

3 Likes

Takk :wink: Success breeds confidence vet du.

Er bare inne i en god flow nå. Er fullt klar over at jeg kan gå på hodet og ræva i morgen :smile:

Er ikke helt begeistret for volumet jeg heller, men enn så lenge er det jo en av svært få som har en fin graf teknisk sett. Satt på søndag og gikk gjennom alle de nordiske landene, endte opp med 4-5 stk jeg satte autokjøp på, denne er den eneste som har slått til hittil, men jeg har satt SL meget tight pga labert volum.

1 Like

Ja, hvis det ligger flere katalysatorer i nær fremtid så kan den sikkert gå en del, den bare frister ikke meg. Jeg har en strategi som fungerer for meg og det er ikke sikkert det er riktig for andre. Men pga. denne diskusjonen fikk jeg lyst å se nærmere på selskapet fundamentalt, så det er jo bra!

Lyst å dele resten av listen din? Mulig vi kan prøve få til en shortlist for oss som trader med top 3-5 picks for uken? Jeg skal i allefall trade litt mer aktivt fremover - krypto er litt dødt for tiden og volatiliteten er større i aksjer akkurat nå.

1 Like

Hm, har det ikke for hånden, men i hvertfall dignitana og chromogenics. Begge har stått seg bra gjennom den siste tiden og har høye naturlige targets.

Edit. ser jeg jinxa chromogenics noe helt jævlig!

1 Like

Hvis du ser litt lengre opp i tråden. Momentum kom da aksjen startet powerplay

1 Like

Thou shall not doubt the power of vcp. Begun you foul devil, beguuun I said!

2 Likes

Holy s… Nu, jävlar :smile:

Hva skjedde?

image

Volatilitetsauksjon?

2 Likes

Stemmer!

START OF VOLATILITY HALT AUCTION PERIOD: ORDER BOOK XINT IN MARKET FIRST NORTH STO AT 15:23:42.250

	15:23
	Start of Volatility Halt Auction Period: Order book XINT in market First North STO at 15:23:42.250


	© Nasdaq
1 Like

Sikret litt gevinst i Xintela. Har litt annet i sikte. God tur dere som rider :muscle:

2 Likes

Xintela sluttet nesten på HOD, 8,18.
Sitter litt til

1 Like

Tenkte også om jeg skulle inn men må holde meg til plan. Tror @zappa66 target lett kan nås mtp. ordreboken, men grattis med pen trade!

Solgte ut 1/3 selv, prøver å ride siste del med tight stop loss

Takk takk, har en ny på gang men den holder jag for meg selv :wink: Xintela burde bevege seg mot 9-10 kr som nevnt tidligere. Stopp alltid med.