Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Noen ganger er det ok med tight SL, andre ganger blir man bare vippet ut.
Vil tro at du mister noen caser dersom du alltid kjører så tight SL. Men du må gjøre det som fungerer for deg

1 Like

Tanken er vel små tap, store gevinster og heller gå glipp av noen bra muligheter? :slight_smile:

2 Likes

Jeg føler den var helt ok, og spesielt når du ser linja SPY har hatt de siste 10 ukene:) Som jeg nevnte med chartene jeg la ut i går, så har jeg hatt i bakholdet de siste ukene at vi er fryktelig strukket. Hadde vi hatt “fuel” til å drive videre, så ville den tighte stoplossen mest sannsynlig ikke ha blitt trigget.

Men helt riktig som både du og Christian sier, jeg mister noen gode muligheter iblant, mens andre ganger sparer jeg på det. Går nok opp i opp med tiden, det viktigste er at man har et fallnett der :slight_smile:

1 Like

SPY ned for 4 dager på rad førster gang i år om den closer ned.
Gikk under X9 (rød) på tirsdag, er vel en mindre korreksjon/pullback i emne etter mange uker opp.

1 Like

Går fortsatt som en kule, synd den ble solgt for tidlig:disappointed_relieved:

1 Like

Ser parabolic ut. Er ganske vanskelig å spå slike bevegelser så ville ikke tatt det for tungt.

Tar det som lærdom:man_student:

1 Like

Brent Oil med mulig brudd opp. Får se om 20MA greier å presse kursen opp mot 72-75 nivå etter hvert. Isåfall kan vi fort se en helomvending og et superbull marked de neste ukene.

2 Likes

Elkem, kan se ut som den bryter oppover idag

3 Likes

Takk for påminnelse :smiley::ok_hand:t3:

Orexo med 3dje forsøk >80 i år

1 Like

SEYE med en liten pviot >105

2 Likes

Instalco med en liten pivot i går >74

1 Like

Skulle nesten tro at du screener likt som meg :thinking:

Combigene hourly

Aspire Global daily

Maha Energy daily

Aerowash daily

C-Rad daily

5 Likes

Combigene var jo en ordentlig fidus! Takker og bukker :slight_smile:

Den gikk fort ja. Target 2 allerede truffet og passert. :rocket::money_mouth_face:

2 Likes

gikk du inn?

Jeg gikk inn i det gule området hvor jeg har skrevet entry.

2 Likes

Jeg gikk inn på 1,4056.

1 Like