“The greatest winning stocks since 1952 and even much earlier showed an average RS rating of 87 when they broke out of their first price consolidation areas. In other Words, the greatest stocks were already outperforming nearly 90% of all other stocks in the market before they made their biggest price gains.” - William O’Neil.
Selskapet er jo fundamentalt sett et scoop også. Akkurat vridd til gevinst, 60% bruttomargin på produktet sitt, og vokser så det griner. Blir ikke overrasket om de bikker 40M EAT i år, og det doble neste år. Rapport 8 mai kan bli spennende.
Ut fra infoen her, så kan man fort estimere at Q1 19 resultat:
Beklager alt fundamentalt mumbojumbo, men det underbygger bare det tekniske på aksjen så fint.
ja følger med på denne og
Prisen på selskapet har på 2mnd`er øket med 448 mill kr.
Mcap på: 1,2 mrd kr SEK.
Har ikke en god del blitt priset inn nå?
Hvor finner du RS rating på svenske aksjer?
Bruker bare rsi, som er pris til aksjen i forhold til indeks
Jeg tok faktisk mere LIAB etter positiv resultatvarsel og teknisk en god mulighet for en continuation gap.
Hadde en fin breakout på høyt volum. En liten akkumulasjon før jeg satser på videre oppgang. Muligheter for en veldig fin inngang.
Stabilt økende omsetning og resultat, både på kvartal og år.
Brudd opp fra tidligere 52-week high på sykt høyt volum rett før helga.
På tide å minne om denne
Er du inne fremdeles? Jeg vurderer å selge nå. frykter litt at den kan dekke gap. Hva tror du?
Mal apropos:
Soltech nyheter @Konamixx
https://www.nordnet.no/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=190572011&sourcecode=wkr
ja jeg er enda inne, men jeg har tatt en del gevinst og jeg dropper resten hvis den beveger seg i retning gap close.
Tok litt av bordet her nå, for å sikre gevinst. En meget fin trade.
Beholder 1/3 del av opprinnelig trade, denne kan fint fortsette på tross av en del kortsiktig motstand i chartet.
FerroAmp opp ~75% siden første kjøp…
God avkastning på den
Jeg er inne i tengingsopsjonen (TO) som er feilpriset i forhold til aksjen
2 TO gir rett til å tegne 1 aksje til 21 kr i mars 2020.