Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Så det lønner seg å kjøpe opsjoner og så shorte aksjen for å låse inn gevinst? Lurer på hvordan det påvirker kursen?

1 Like

Vet ikke om det er mulig å shorte den aksjen

Ok, hvis du har aksjer, så burde du kjøpe opsjoner og selge aksjen? Poenget mitt er at det høres ut som dette vil føre til et salgspress i aksjen.

Ja på ett eller annet tidspunkt bør det jo jevne seg ut i forhold til hverandre. Er jo noen som hevder at aksjemarkedet er effisient. Kan også ha noe med forskjellige volum i 2 forskjellige instrumentene å gjøre, og markedets forskjell i kjennskap til de 2

Posisjonen røk i dag, men kommer til å fortsette å trade denne.

Getinge :partying_face:

3 Likes

jeg tok mere Garo her i dag.

2 Likes

3 Likes

Maha Energy ser flott ut.

FUNCOM

• Brudd opp av ascending triangle.
  • Potensiell golden cross ila. noen dager.

5 Likes

Rovio, update

2 Likes

Synes Micron Technology er veldig interessant her. Opp mot 50 ved brudd?

jeg trenger en oversikt over svenske rapporteringsdatoer. pareto har den vanligvis men ikke nå så vidt jeg kan se… tips?

1 Like

Funcom ser moden ut, re-testet av 18kr på fint volum etter brudd i går. 121k aksjer i en trade ble plukket på 18.10-18.15 og kursen beveger seg opp fra en vcp pt.
Ligger en større C&H i 1D chartet. RS trender fint.

2 Likes

jeg tok også funcom, den ser veldig klar ut å etablere en bulltrend og VCP er rett fra boken.

1 Like

Hvis du har børsdata finner du det der

Økte beholdningen ganske bra på reaksjonen ned her, laveste kjøp under 157. 1/4 av beholdningen røk i dag på 173.2.

tenker du på infront? i såfall er det dessverre ikke slik med pakken jeg har via pareto, hadde det tidligere via dnb…

Nei tenkte på denne borsdata.se

Til dere som handler utenlandske aksjer via Investeringskonto hos Nordnet, vær oppmerksom på at dere betaler 0,25% valutapåslag på både salg og kjøp.

Kommer i tillegg til kurtasje. Blir fort noen tusen om man er litt aktiv

Anbefaler å bruke en kontotype med valutakonto