Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Pareto er ikkje så dumt viss ein ikkje vil ha valutakonto.
Ps. Pareto har dessverre ikkje investeringskonto.

@Nocturne jeg tester live kurser for ose på tradingview nå, er jo fantastisk

Hvordan aktiverer du det?

Under billing:

1 Like

Tok utgang her, feilet på gjentatte brudd forsøk.

2 Likes

En favoritt

A1M pharma - sinnsykt volum

Blir det prisfest? :moneybag:

2 Likes

Med tanke på den første halvtimen på børsen i dag, så ser det ut for at det går i riktig retning! :smiley:

Ja ser veldig fin ut!

2 Likes

Tok posisjon sist uke, snitt på 1.10kr

1 Like

1 Like

Rekker det å bli en breakout opp i dag før aksjen går ex 40 øre i utbytte på torsdag? :stuck_out_tongue:
image

1 Like

Kjøper tilbake CHEM her og setter SL. C-Rad tygger fint på oppover i henhold til planen.

1 Like

Har du og dere andre som følger Nel noen tanker om siste dagers oppgang? Den må nå være godt over trendkanalen du har tegnet opp her

Det ble i hvert fall en rakett som jeg håpet da den gikk over 52-week-high på høyt volum.
Jeg gjorde selvfølgelig en nybegynnerfeil og satte stopp-loss for høyt og ble stoppa ut.
Har ikke hatt mulighet til å fulgt med pga. jobb, og leter etter en fin inngang igjen. Men slik det er nå, så er det enten å kaste seg på toget og håpe på det beste, eller vente på en liten akkumulasjon og se hvordan den går videre. Skal ikke se bort fra at vi ser en liten korreksjon før videre oppgang. Så jeg avventer litt med å gå inn igjen, selv om det er fryktelig irriterende at jeg fortsatt ikke er inne.

Acade tester 55

image

Jeg “tror” vi skal ned å teste toppen av kanalen på ca 7.1 ish igjen så snart 8 er touched (som er et fint og helt tall), da alt ser overkjøpt ut på alle timeframes.

Jeg håper ingen har misset Beyond Meat?

1 Like