Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Hvis noen sitter å trader nå. Så følg med seadrill. Hadde akkurat en kraftig dipp og reaksjon tilbake. (fighten om neste 15minutters candle pågår fortsatt.)

Om den oppfører seg som et last supply heretter, så er det duket for en rykk opp ganske snart.

1 Like

Tok en ny kikk på denne i kveld. Hvis du zoomer ut ser du denne delen er en større del av en mye større tradingrange.

I tillegg er det denne lille biten her som får meg til å tvile. Til tross for økt volum på oppgang har den feilet 2 ganger å forplikte seg over tidligere høy.

Med den større tradingrangen i bakhodet, kan vi potensielt se en test mye dypere ned en vi har sett i denne rangen.

Har 2 P&F counts som gir meg helt ned i ca 12-13 kroners range. Nå sier jeg ikke at den går ned dit, men er verdt å ha i bakhodet hvis denne nå feiler og bryter nedover.

2 Likes

Seadrill nå.
Brudd og close over 31 vil være megabull… Vær obs om den danner fallende topp. close over 30 er heller ikke å forakte psykologisk sett.

image

1 Like

Tobii, weekly. Bounce MA200?

Bure. daily. Bounce MA200, over MA50 i dag.

SOBI, daily. Positiv divergens rsi.

Europeiske banker. Ser bull ut. Overkjøpt, men prisen ser ut til å trosse det.

ETF - XOP kan være noe å følge med på.
Stort volum sist veke.
Ma 50 og 22,5 nivå viktig. Kan brukes som eventuelt stop loss.

4 Likes

3 Likes

Den var fin @Hocki :+1:

Nå har den gått nesten 35% siden den fant bunnen og det kan se ut som en fin tid å gå ut og avvente litt.

3 Likes

Ser på Brighter 30 min og mnd
Kan være interessant viss den bryter opp

1 Like

Nu kör vi?

Det ble en OHS, og i dag har vi brudd ut av formasjon og OHS. Target ATH.

2 Likes

Fingerprint, daily. Hvis formasjonen er “rett”, bør aksjen gå litt under trendgulv her, og det passer i dette tilfellet veldig fint med hvor MA200 befinner seg. Koster kr 0,- å følge med på.

5 Likes

Kan være greit å få med seg for de som engasjerer seg i høyt girede bull/bear produkter

3 Likes

Man bør aldri sitte i et slikt produkt over helg, helst ikke over natt heller. Med mindre man har råd til å tape innsatsen.

Seadrill, 30min. Ping wyckoff-mafia.

claimer fulltreff på den. :slight_smile: Sikret 50% i dag, regner med den gjerne vil ned og teste bruddet

oppdatert 17sept. Jeg gikk glipp av testen. SDRL var ned på 30,60 i åpningsminuttene. litt :frowning: litt :smile_cat: Da er alt lagt til rette for at 30,60 er ny bunn. Og turen fortsetter oppover etterhvert.

addit. sept17 ettermiddag. Ja det gikk langt ned. Da blir det vel fortsatt konsolidering… Det er drillen, ingen vet hvor drillen hopper.

3 Likes

Pcib, daily. Update. Har lyst å se noe slikt nå.

1 Like

Skanska, daily. Reaccumulation?

Legger til et nærmere bilde av slutten. Se volum og formasjon.

Seadrill, 30min update. Hvis dette skal holde må det komme inn litt volum fra dette område og opp.

SDRL har allerede feilet på direkte videre oppgang, den oppadgående kanalen er nå skrot.

Må konsolidere eller falle ned. Teknisk ser det litt svakt ut, men holder seg bedre enn noen av de jeg liker å sammenligne med. volum og pris, tilsier at 28,00±0,20 er sterk støtte.
Har ikke sterk conviction her men har kjøpt tilbake.