Skanska ser veldig bra ut. Trivest best på ose selv, men her tror jeg 182-184 kunne vært et fint kjøp om den ligger i området ei uke til.
Er litt enig med deg her. Ville helst sett en ganske kontant bevegelse opp. Har også tatt litt fordi jeg synes r/r er god her nede.
Minervinis nye bok er visstnok klar i hyllene til Amazon. Er ikke en trading ok ifølge han selv
Mindset Secrets for Winning: How to Bring Personal Power to Everything You Do
De som følger USA og ikke orker å screene. Første gang jeg kommer over denne, 3 av 5 er på min watchlist. Virker som om han oppdaterer denne hver uke. Bra
Veidekke, daily. Ser ut til at nesten 2 års konsolidering er over.
Orkla, weekly. Verdt å ha på radaren.
VEI:OPPDRAG FOR FEMTE BYGGETRINN I GARTNERKVARTALET, VERDI 162M
Rart det der hvordan kursen ofte frontrunner nyheter osv.
Handler du mye large cap?
Bullflag eller cup and handle, uansett target ~40 ved brudd opp
Nei det er ikke mye
@Shadmar @Hocki
Ser ut som en potensiel reversal nå fredag på chartet mitt. Det meste ser bra ut.
Er litt i tvil på grunn av avstanden til basislinja jeg bruker. Vært mye oppgang på kort tid allerede. Så kan få ganske kraftige bevegelser både opp og ned og fortsatt være innenfor flagget. Potensielt ned i 31,20? (og fortsatt være bullflag og rykk opp)
@Sjakk, Ja det er jo fare for det også, bør nok etableres over 34 området (MA200) også ser jeg nå.
Ser også ut som en potensiell OHS formasjon om den kommer litt lenger ned…
Edit: eller kanskje ikke… Cup & Handle / bullflag er nok mer sannsynlig. Ser stochastics gir tegn til vending på daily. Mulig jeg må ha noen lodd i denne på mandag - takk for tips