En ting er sikkert; går den over 4.2 er det lite motstand å finne rent teknisk, bortsett fra rundt 6.
Det var dog på en tid uten volum i det heletatt, så trenger kanskje ikke bety så mye?
Det er lite gull å finne på OSE akkurat nå.
Begge ser veldig bra ut i chartene mine. Avance er allerede gått et stykke, og oksene er veldig enig om retningen. Så den er no brainer, finn en god inngang. (mulig den inngangen var på fredag hvis den fortsetter å tikke oppover på mandag. Hvis ikke er det bare å vente på at den tester støtte)
Regner med Hunter er et mye mer risky case? For i chartet er det flust av divergens på pris og volum. Den peker så absolutt oppover. Og pris og volum går i takt nå. Så denne kan bli veldig bra på veldig kort tid. Oppgangen vil etter mitt syn være kraftigere hvis den kommer. Absolutt et godt tips.
Jeg korrigerer. HUNT har IKKE divergens på større timeframes. Så det er bare (les: sannsynligvis) litt spread og omsettningsmangel. Weekly ser veldig veldig bra ut.
Rapporteringsdatoer Q3 Sverige
https://www.paretosec.com/upload/files/Q3%202019%20Reporting%20Sweden.pdf
hvorfor skulle du handle på 4 med motstand 4,22?
Hm? Nei, skulle ikke handle på 4 - hadde tenkt å gå inn på brudd over 4.20 - men den gikk litt i glemmeboken + hadde alt brukt pengene på Nakkar. Så nå i dag at bruddet var et faktum og angret
Ah, trodde den brøt i går jeg. Men, ja både den frontline kjører på
Nakkar? Hvor finner eg den?
Den brøt i går ja, så på den sist uke, ikke fulgt med. Dødsstress på jobb for tiden
Hehe, slutt med jobb start med trading på heltid isteden
Subsea7, daily. En bevegelse opp til MA20 (95-96kr) er ikke utenkelig.
I et litt lengre perspektiv er det trendkanalen som gjelder (eldre chart jeg har hatt liggende en stund)
Activision daily. Har nylig brutt ut av en lengre cup & handle formasjon og bør på sikt kunne ta ut gap.