Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

FRO forsøker brudd opp av en ascending triangle.

Target ved etablert brudd over 117.50 gir ca. 128.50 kr.

1 Like

God helg folkens.

Polight, daily.

Aker, daily.

Bonesupport, daily.

Oasmia, weekly.

12 Likes

Tok inn bonesupport i dag😊

1 Like

Hamlet TR. Forventer meg en Fas D+E upthrust over range.

3 Likes

KOG ser fin ut nå imo, stor vol.pivot forrige uke.
Det renner formelig inn med kontrakter.
Gjorde godt å få kjøpt på pullback her nå og håper å få mer rundt de to foregående toppene.

1 Like

Så på denne, den er jo innafor iflg Minervi-templaten. Endte opp med å gå for Kitron/Funcom i stedet, men er jo en solid opptrend her. :slight_smile:

Ja, følgende avgjorde for min del:

Minerv :white_check_mark:
Stor volum pivot :white_check_mark:
Fundamentale :white_check_mark:

2 Likes

Kjøp dyrt, selg dyrere :sunglasses:

1 Like

Nettopp :ok_hand: :muscle:

HIDDN - Cup and Handle ?

POLIGHT ASA
Fortsetter å oppføre seg pent, nå etablert over ath. Med bullflagg i utvikling, faller på lavt og avtakende volum. Ser ut til å være bra kjøperside og støtte ved 50kr.
Det drømmes og spekuleres i oppkjøp ser jeg, hadde vært hyggelig det, men inntil videre er det tekniske godt nok, for kunne å tjene greit med penger.

2 Likes

Ser jo jævelig ut som en vimpel dette…

På daychartet:

1 Like

Enig, ut i fra et vcp perspektiv harmonerer det med test av 10.
Men liten vits, for egen del å gjøre annet enn å vente på brudd ene eller andre veien.

1 Like

HUNT

Anser dette nivået som grei R/R
Tank er svært volatilt så her må an være klar for en dans.

Datoer for Q4 rapporteringer Norge, fra Pareto

Q4’19 Reporting Norway.pdf (161,3 KB)

1 Like

Sjekk Kitron siste 3 måneder ca, ligger ikke den nå i en perfekt “konsolideringsfase”(eller kalles det vcp?) hvor volumet tørker inn, og litt sideveis kursleie?

Timet nesten perfekt med potensielt økt volum på forventninger om et godt Q4 innen en uke eller to? Altså potensiale for volumøkning og kursbevegelse opp mot, og forbi, all time high?

1 Like

Siste 3 mnd er jeg usikker på, men det ligger en stor vcp i utvikling fra juni 2018.
Spørsmålet jeg stiller meg er om det kommer en T3 her ila januar, en shake out, før den eventuelt bryter ut ifm Q i feb. Det ville vært helt oppskriftsmessig og signalisere kraftig :chart_with_upwards_trend:.

Kortsiktig har den brutt ned fra kile som kan gi et signal om en mulig T3, spennende å se hvilken vei vi ser volumutslag.

Noen andre synspunkter?

2 Likes

Ja det er liksom skrevet i stjernene dette her mtp Q4. Blir spennende å se videre retning.

Takk for innsikt og innspill.

Rendyrke din stil og lær deg et setup godt først. Når det sitter i kroppen kan du ekspandere til et nytt

2 Likes

SOBI har hatt en liten tradingrange i bunnen av wedgen en stund. Jeg har hatt posisjon lenge, og først nå begynte aksjen å få litt moment. Først økt kursmål fra DanskeBank og deretter et omvendt resultatvarsel fra selskapet i går kveld. I dag solgte jeg ut halve beholdningen ~30% .

3 Likes