Tre oppdateringer først etterfulgt av to nye kandidater med potensiale.
SOBI med et klokkerent brudd på stort volum. Forventer en test av bruddet etter hvert, men her er oppgangspotensialet stort på sikt.
Tencent jeg nevnte en tid tilbake i en mulig ABCD oppgang. Foreløpig går denne etter boka, så får vi se hvor dypt pulbacket her blir. Mulig kjøpsmulighet i dippen.
Bitcoin greide trendendringen, så får vi se hvor lenge vi kan surfe bruddene oppover før en større test må bli gjennomført. Uansett stort at dette skjedde for første gang på over et halvt år.
Mine to nye mulige kandidater er to risikoaksjer. NANO og DNO.
Nanovector fordi dette kan se ut som et tydelig brudd og en backtest. Nano har stått i skyggen lenge etter at bruddet i PCIB og PHO ble en realitet(ref PCIB teknisk hvor jeg så stort potensiale i nettopp disse, men ikke noe nevneverdig i NANO). Nå føler jeg rollene muligens er snudd litt på hodet. PCIB og PHO er i konsolidering, mens nano for første gang siden oppgangen i 2016/2017 snuser på en trendendring. Jeg stoler dog ikke 100% på dette før 35kr er tatt ut. Skulle dette skje, så kan nano virkelig melde seg på
DNO sin formasjon kan være noe utydelig, men jeg mener å se konturene av en falling wedge som kan bety oppgangspotensiale. Nå skal bruddet av wedgen skje før man kan si noe sikkert, men kurser opp mot 14-16kr bør være innen rekkevidde i første omgang om dette blir en realitet. Vi får ta en dag av gangen, for i begge disse kandidatene så kan nyheter endre bildet kjapt både positivt og negativt!