Poolia, daily.
Mcap 300Msek, EBIT ~32Msek, EV/EBIT 9.2.
Pensum for helgen. Mark Douglas
Et must for enhver trader uansett stratergi
Beste investeringen du kan gjøre. Funker som lydbok også
Prøve på mandag !!!
For dere som spekulerer mye i svenska bolag.
Er inget fan av Tobbe Rosén, men de slipper Trading Direkt et par ganger i året. Av og til er det noen raketer.
Et lite tips.
Bonesupport har i konsolideringen etter bruddet på 35kr dannet et bullflag. Ved brudd opp bør den kunne nå tak i kanal.
Virker som en interessant aksje. Ser ut til mange deler av konsernet gjør det bra i Q1 de siste årene. Ser ut til at den er på en korrekjsonsrunde etter en pen oppgang siden starten av nyttår.
Noen av dere i denne tråden som kunne tenke dere å ta en vurdering på Asetek etter dagens løft?
Antar Asetek går på nyheten her:
https://newsweb.oslobors.no/message/494333
Og at folk brukte litt tid på å tolke den.
Aner ikke hvor bull dette er, så veldig vanskelig å vite noe spesielt om target.
Merker jeg er litt sugen på å trade mer utenfor norden. Nordnet, som jeg primært bruker er mer eller mindre udugelig for day- og swingtrading i USA.
Hvilken løsning bruker dere som trader på børsene i USA og som bor i Norge, dvs. ikke har en bankkonto i USA? Ekstra bonus om det kan kombineres med tradingview.
Ja, jeg synes den meldingen var spennende, men som du sier så er det jo ikke så lett å vite noe om hva man kan legge i det. Forøvrig gikk så vidt jeg kunne se en handel på alene over 500k fredag. Tenkte egentlig mest på hvordan folk her ser på det tekniske
Prøvde meg på en vurdering i Asetek-tråden, men det er ikke så mange som følger den tror jeg:
Synes OCY virker ganske spennende for tiden. Sterk divergens mellom kurs og rsi, spesielt på weekly chart, og aksjen befinner seg også nå ved en god støtte. Med unntak av den åpenbart dårlige trenden - noen som har innspill?
Yara. Prøver å bryte gjennom MA50 i dag. MA200 (foreløpig på 376) blir neste nivå å følge med på på oppsiden.
Swedbank AB SER A
Brytt seg gjennom teknisk motstand på 145,7, 150, og neste ser ut til å være 158,6. Brøyt ut på høyt volum. Den sterkeste motstanden blir vel på ~162 i første omgang?
Er ganske fersk når det kommer til teknisk analyse, så jeg tar gjerne imot tips om hva enn det måtte være
Se på weekly Der har den brutt opp med klar beskjed. I første omgang signaliserer det målkurs på 164-170.
Eller synes jeg kanskje at startpunktet på den fallende linjen din bør flyttes ned to topper Da får du flere treffpunkter og en mer “gyldig” trendlinje.