Takk for innspill!
Så noe à la dette da?
Yearly
Weekly
Ja, man ser vel ganske tydelig på weekly at her er det skyfritt opp til intervallet du oppga.
Takk for innspill!
Så noe à la dette da?
Yearly
Weekly
Ja, man ser vel ganske tydelig på weekly at her er det skyfritt opp til intervallet du oppga.
Ja, det ser bedre ut. Fra start 2020 og mot februar ser det også ut som et bullflag i grafen, noe som hadde gitt en tidligere entry.
Her er ukeschartet jeg har brukt. Målsone er grå, kjøp er gul.
Hehe, som uerfaren er dette noe vanskelig og se! Er det pga den økende trenden for RSI blandet med noe lavere volum mot begynnelse av oppgangen?
Så om den faller ned til gul kan det være lurt å ta et bet? Jeg tok et bet rundt dagens nivåer og tenker å se hvordan det utvikler seg.
Den gule sonen heger igjen fra en analyse jeg gjorde for lenge siden på de svenske bankene Har vært inne i dem lenge nå, og har tenkt å sitte en stund til. Jeg synes ukeschartet ser fint ut foreløpig, og er ikke så veldig bekymret for kortsiktige bevegelser da disse ligger i min long portefølje.
Et par muligheter når man ser på daily.
Gikk fortere enn jeg hadde trodd, men Yara handles nå på 375kr etter å ha levert en sterk rapport.
Over 21.50 - 22 kr = BULL
Brudd av trendlinje og bear.
Neste uke avgjør sannsynligvis de neste ukene, re-test av bunn eller ~30 kr.
ser fin ut denne, men imho hadde inngangen vært for 5 dager siden (nb vet ikke når evt. results skulle presenteres)
Hva tenker du på? For sent å shorte?
svarte en annen :).
Så det nå
Cantargia har nådd taket i rangen, og ser ut til å danne et mindre bullflagg. Brudd opp signaliserer ny ATH og kurs mellom 25-27.
Siste oppdaterte ytelse av indeksene på Oslo børs. Målt i forhold til OBX.
På ukebasis. Så 4mnd+ historikk.
Fall på høyt volum deretter konsolidering, ser bearish ut for meg.