Kjære TekInvestorer!
For en stund tilbake spurte jeg Insiderne hva de ønsket av ny funksjonalitet på forumet, og en av de mest populære ønskene var en triggerkalender - så nå er jeg veldig glad for å kunne annonsere at den er klar!
I Triggerkalenderen kan du:
- Se en kalendervisning av kommende potensielle kurstriggere
- Filtrere så du bare ser triggere for de selskapene du har i din portefølje eller favorittliste
- Søke opp triggere for hver selskap
- Stemme på om du tror det er sannsynlig at triggeren kommer til å skje (og se hva andre tror, når en trigger har fått minst 3 stemmer)
Jeg har lagt inn litt over 800 triggere bestående av kvartalstall, årsrapporter osv, men trenger deres hjelp for å fylle ut listen så den blir nyttigere for oss alle. Bare trykk på “Legg til Trigger”-knappen så kan du fylle inn dette skjemaet:
- Kun insidere har tilgang til Triggerkalenderen, og alle kan enn så lenge redigere hverandres triggere - litt sånn wikipedia style.
- Ved å trykke på snakkebobleikonet til høyre i hver trigger kan du opprette en egen diskusjonstråd for den triggeren. Dersom du er uenig i datoen eller kvartalet som er satt som forventet dato for en trigger, ta gjerne debatten i tråden for triggeren før du evt. endrer den, evt kjør en avstemning i tråden
Ikke Insider? Prøv gratis i 7 dager da vel, du får umiddelbart tilgang til Triggerkalenderen og mye mer
Tar gjerne i mot feedback på kalenderen i denne tråden
PS: Husk å legge til triggere for investeringene du følger, legger alle inn et par triggere hver har vi plutselig den ultimate oversikten over hva som skjer i investeringene våre fremover!