Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ubisoft

Klarte ikke finne den der, men får ta en titt igjen. Kun mobil for øyeblikket, kanskje derfor.

Edit: Finner den via google på Nordnet, men virker som en død ticker uten info i appen på mobil…

Kan være du må få tilgang da.

Eneste måten å handle på den franske børsen på Nordnet er via telefonordre regner jeg med. Ellers er Mini L varianten fra Ava tilgjengelig for handel over nett, den er vel på 1,66x gearing eller noe. Har brukt den i korte perioder, men tilkommer vel noen små avgifter og diverse.

2 Likes

Får se om jeg kan få tilgang, om ikke blir jeg Pareto kunde :+1: Takk for gode svar

Kan anbefale Pareto fremfor Nordnet. Da slipper man alle de små luregebyrene også.

1 Like

Noen som har testet Brawlhalla ? ser det kom på mobil for noen dager siden .

Joda, herjer rimelig greit i offline mode atm! Har ikke turt å fornerdre meg online enda! :stuck_out_tongue_winking_eye: Men fort å komme inn i, og mer gøy enn en typisk Nitro Games shooter for min del. Tviler på at det er noe jeg kommer til å spille lenge om ikke online mode har et eller helt fantastisk å by på.

Jeg begynte med å teste et par kamper online . Kan vel si at jeg fikk litt bank :wink:

1 Like

Som en gammel Quake-fan, så downlader jeg as we speak! Season 1 ute i dag.

2 Likes

Kjøpte via DNB i forrige uke. Må bare åpne for utenlandshandel. Kunne ha de på ASK.

Tror denne blir bra fremover.

  • kursen ligger et sted midt mellom de siste års high og low, hvilket enkelt sett indikerer god oppside da selskapet har lagget mange tech/gaming aksjer.
  • aksjen tynget av #metoo problemer. Her kommer det et søksmål, hvilket er en risikofaktor, men kan også bli noe positivt hvis selskapet tar grep
  • utsatte flere lanseringer i fjor, så det kommer store utgivelser som perler på en snor de neste seks månedene. Utsettelsene gjorde også at resultatene for 2019/2020 ble dritdårlige, hvilket vil gjøre YoY rapporteringen svært lystig fremover
  • Rainbow six quarantine, Far cry 6, assassins creed valhalla, Gods & Monsters, watch dog: legions ++ innen 6mnd
  • Tencent kjøpte 5% av selskapet hvilket gjør at man kan forvente hjelp med viktig distribusjon i Kina
  • attraktivt priset selskap med svært sterk kortsiktig pipeline i en sektor i sterk vekst som ikke påvirkes i stor grad av Covid
3 Likes

Fikk en real innføring her fra @colzjek igår, fremdeles litt sår bak, men skal ta inngang her snarlig.

Dette er ikke noe som går begge veier hvis du tror det altså @Konamixx.

Men Forward 2 kommer opp i september nå også, regner med hypetoget starter på ordentlig da. ( https://www.ign.com/articles/ubisoft-forward-2-second-conference ). Bør i tillegg komme nyheter om Roller Champs, Settlers og Gods & Monsters her.
Beyond Good & Evil 2, som jeg gleder meg til, er vel litt mer høytflyvende enda. Har fått bekreftet Netflix film nå nylig ( https://www.gamer.no/artikler/beyond-good-evil-blir-film/496778 ) så kanskje det blir noe i samband med det frem i tid. Splinter Cell er også under produksjon som tv-serie.

1 Like

Jeg har fulgt denne lenge, er enda usikker hvordan Meeto skandalen vil slå ut, men ser ut som kursen har stabilisert seg.

Tenkte å lage en liste over alle titler, DLCer og lignende de har annonsert fremover. Noen som kunne tenke seg å være med? send meg pm.

Sluttresultatet blir delt offentlig

Mtp at det er et fransk selskap og søksmål med de implikasjoner det har og ESG-fokuset der, så tror jeg dette vil bli smertefullt, men vil tro en del er priset inn.

King @colzjek har vel allerede en slik liste klar.

@colzjek kan du bekrefte?

Fake news. Har ikke noen fullstendig liste på dette nei, bare noen egne notater for å ha kontroll på det viktigste. Ment for eget bruk, så ta høyde for feil :stuck_out_tongue:

1 Like

Gidder du sende den som excel på pm?

Ryktebørsen :

https://www.resetera.com/threads/prince-of-persia-remake-appears-on-guatemalan-retail-site.270942/

Remakes er jo i vinden, så why not!

1 Like

Og når vi først driver å spammer Ubi-tråden, her er bestselgerne i UK under corona-tiden.


(Freidig stjelt fra : Daniel Ahmad.)

Fort gjort å glemme at UBI har både Uno og Monopol i porteføljen, noe som ser ut til å ha slått an hos koronafaste innbyggere!