Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ubisoft

Ja , Embracer har jo gjort det veldig bra med Spongebob ( og brukbart med Destroy all Humans ) . Regner med at Prince of Persia skulle annonseres på forward 2 så litt kjipt for Ubisoft kanskje ?

Liten oversikt med salgtall her :

1 Like

Ville ikke stolt på han der CAP bullevard. Mye haussing, lite korrekt info.

1 Like

Ja, de må sies å ha gjort dette med hell!
Sannsynligvis har du rett i at dette skulle komme på F2, merkelig at de klarer å avsløre seg slik denne gangen også. Men dette tar jeg som bonus, hadde ikke sett denne komme. Sands of time er jo en kultklassikker da! Usikker på om det stod hvilken versjon som skulle remakes.

1 Like

Er det ikke bare å starte med det første og så kjøre på med resten etterhvert ? :stuck_out_tongue:

Jo, god plan! Bare å vente på at de kommer med dato for Forward 2 nå da! Og så er det vel Elite Squad om en drøy uke!

Har du foresten fått testet Hyper scape ?

Prøver å få til et par runder om dagen. Tar seg opp litt for min del nå som jeg er en mester i sliding, kan mappet og kjenner til hva alle hacksa gjør. Men det blir litt kjedelig i lengden altså, mye pga at jeg er for utålmodig til all den tiden i lobbyen. (Pga jeg blir eliminert etter ca. 02.35min). Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det mangler egentlig. Seertallene er dårlige også tenkte jeg å skrive, men da jeg gikk inn for å sjekke nå så var vi på ATH. Ser ut som det er en 50K turnering som pågår, og jeg er tydligvis ikke invitert! Ellers virker det også på PS4 reviews at det går litt trått.

Update : gamstat tallene er kommet : 3,3M på PS4 og 1,4M på Xbox.

2 Likes

Spekuleres i at det blir tilgjengelig 7-18 sept.

1 Like

Rätt tung Nextgen lineup endå, handlas väll runt P/E 20 nu?

Watch Dogs: Legion – October 29th
Assassin’s Creed: Valhalla – November 17th
Far Cry 6 – February 18th
Tom Clancy’s Rainbow Six: Quarantine
Gods & Monsters
2 Likes
2 Likes

Her får vi nok en announcement på Forward 2.

(Nå fikk jeg beskjed om at jeg har postet over 22% av materialet i posten her, så tekinvestor ba meg være stille ei stund! Så da får jeg bruke tiden til å ranke opp i Elite Squad istedet! :stuck_out_tongue: )

3 Likes

Bare fortsett du, setter pris på all info om forskjellige spill etc :+1:

2 posts were merged into an existing topic: Feedback til PDX

Ah, det blir gøy! (Forward 2 den 10 sept altså, forsvant de forrige postene.)
Hva kan vi forvente? Legions og Valhalla kommer vel til å ta mye plass, på tide å bygge litt momentum. Så er det vel håp om reveal/dato på Gods & Monsters (Fenyx), Roller Champions og Settlers. Mer info på Skull & Bones? Det som hadde vært gøy er vel å få se ting fra Quarantine og BGAE 2, men kjenner jeg Ubisoft rett kommer evt slik info til å lekke før eventen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Jeg håper de kommer med info om nye titler, Kanskje mer om legions og Valhalla.

Men om det blir legions, valhalla og FC6 så er det liksom meeh.

Gleder meg personlig spesielt til to spill, AC Valhalla, og mest av alt Far Cry 6, siden jeg er hekta på Far Cry-spillene :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:
Og forsåvidt AC, liker Black Flag best av de.

1 Like

The division er gratis fram til 8.september :

https://register.ubisoft.com/the-division/en-US

1 Like

Kjedelig spill uansett, gratis eller ikke😜
Min mening da.

2 Likes

Ser ut som Ubi har tatt metoo saken sin rimelig seriøst. Det er bra.