Kjøpte The Division 2 også nå, men ikke testa enda.
Har du prøvd det?
Hva kan det eventuelt sammenlignes med?
En kjedelig variant av destiny, dessverre. Moro de første timene før alt blir håpløst repetetivt.
Divisjon 1
Spillet smaker best med noen kompiser men kan også nytes alene.
Utsettelse på Rider Republic.
Alltid kjipt med utsettelser men tror det stort sett alltid er bedre enn å release et spill som ikke er ferdig.
Er det noen her som orker å høre på conference callene til Ubisoft ?
Hadde håpet at du skulle skrive et exec summary for meg
Av en eller annen grunn så er de så kjedelige at jeg gir opp etter kort tid. Skjer hver gang så må nesten vurdere å kvitte meg med aksjen
Morsomt å høre når en av de to proffeste gaming-investorene her gir opp conferance calls til et gaming selskap.
To ting jeg bet meg merke i, Rainbow Six Quarantine (De vurderer faktisk å skifte navn pga covid :O) har fått et komprimert window of release, kommer før september i år, og de kommer til å prøve å gjøre seg mindre avhengige av de få, men store AAA releasene, men jobbe litt mer mot Live service, F2P, mobilsegmentet etc. Kan ble interessant om de får det til, slik at de kan øke de ganske dårlige marginene de pr. nå har sammenlignet med de andre store aktørene. Mye av fokuset har jo vært på single player, begrenset på hvor mye de har kunnet melke in-game.
Riders of Republic etc er vel et steg i den retningen.
Unyttig funfact : Lead designer på spillet var Justin Achilli, nå ansatt som Creative Lead i Paradox sitt World Of Darkness. Men trolig mest kjent for oss som Lead Game Designer i Funcom, Durham!
"Det blåste i fjor friskt rundt «Assassin’s Creed Valhalla» da det viste seg at spillregissør Ashraf Ismail hadde et forhold til flere kollegaer, mens han var gift med to barn. "
Litt av en type dette her. I tillegg til å ha et forhold til flere kollegaer så er han også gift med 2 barn!!
Kunne ikke brydd meg mindre om han putta snoppen i noen kolleger, de lagde et kanonbra spill!
Angående ekteskapet så får han vel straff nok fra kjerringa.
Skal virkelig den idiotiske PK bølgen strekke seg til at utroskap fører til karrieredød?