Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ubisoft

Så dere denne da det pågikk?

Yep, nå blir det kanskje litt fokus på swatting.,

" UBISOFT’S ASSASSIN’S CREED VALHALLA IS THE BIGGEST ASSASSIN’S CREED GAME LAUNCH IN HISTORY"

https://t.co/rwk6AI35Nb?amp=1

3 Likes

Kan vel si at dette er en sykt bra start ?

“Assassin’s Creed Valhalla has also become the top-selling Ubisoft PC launch ever, driven by all-time record Ubisoft Store sales performance”

2 Likes

Ja, dette må sies å være rimelig ok. De har jo hatt noen ganske fine releaser tidligere også, og sånn tatt rett ut fra knollen (ergo ; lite kvalitetssikret.) så tror jeg AC III som var en av de tidligere storselgerene rundet 12-13M første året, sånn for referanse. Vi overgår nok det.

1 Like

Edit:

" Released in March 2018, the Xbox One, PS4 and PC game generated $310 million in consumer spending in its first week of availability, according to Ubisoft."

EDIT 2 :

2 Likes
1 Like

Kunne vært mye verre! :blush:

Ja, det er bare å glede seg! :stuck_out_tongue:

1 Like

Grei rente ?

Paris, November 18, 2020 – Ubisoft today successfully priced a €600m, 7-year (due in November 2027) bond issue, with an annual coupon of 0.878%. The order book reached an amount approaching €3bn and was nearly 5 times oversubscribed.

The success of this transaction illustrates investors’ strong confidence in Ubisoft’s group strategy and credit profile.

The net proceeds of the bond will be used for general corporate purposes as well as potential future acquisitions. The offering will allow Ubisoft to extend its maturity profile at an attractive cost compared to existing financing instruments and further diversify its debt investor base. This is Ubisoft’s second bond market offering.

3 Likes
1 Like

edit:

1 Like

Kjøpt Assassins Creed Valhalla, har sånn smått kommet i gang, dvs brukt 8-10 timer på spillet.
Synes foreløpig det virker veldig lovende :blush::+1:

Kult! Har ikke spilt det selv, men har hørt mye bra om det!

Ellers har det kommet en nyhet i dag :

https://news.ubisoft.com/en-us/article/1NuKtLdz0qhUg3zgvpLqhL/ubisoft-and-lucasfilm-games-announce-new-storydriven-star-wars-game

1 Like

Kan jo bli bra det der!
Kjøpte Jedi : Fallen Order, men jeg klarte ikke helt å bli hekta på det da.

Altså star wars i the division setting… DET kan jeg like veldig godt…

1 Like