Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ukens vinneraksje! (uke 11)

Forrige uke stemte dere frem Funcom som aksjen med størst potensiale i uken som gikk. Kursen startet uken på 3,19 og avsluttet på 3,34. Opp ca. 5%.

(Du skulle sikkert til å lage denne tråden i løpet av kort tid @100dollabills , men ville bare være sikker på at vi fikk inn noen stemmer før mandag :slight_smile: )

Hva blir denne ukens vinneraksje?

Husk å stemme med knappene til venstre for hvert innlegg :slight_smile:

NEL, spennende presentasjon sendte den oppover fredag, og tror vi skal opp 10% i løpet av uka før den flater ut mot neste nyhet.

2 Likes

NattoPharma, tror vi er på slutten av nedsalg og kjøpere tar over førersetet

Funcom, bare slik at den er nevnt :grin:

2 Likes

Jeg legger en knapp på Nano, hvis det kommer melding denne uken men jeg tror og håper den ikke kommer før neste uke :slight_smile:

Funcom. Shortskvis incoming

1 Like

Åpning på Funcom: 3,29
Åpning på NattoPharma: 10,20

@pdx ser ut som det fortsatt går an å stemme her? Burde stengt denne på mandag morgen kl 09:00?

1 Like

Hehe, takk for det. Vært uten nett i helgen, men nå er jeg tilbake. Men er det ikke bedre å oppdatere den tråden som allerede finnes? :slight_smile: Tenkte å lage en liste med avkastning fra uke til uke der. :smiley:

Lag heller en egen tråd med resultatene :slight_smile: Ettersom alle skal stemme på vinneraksjer hver uke må jeg i så fall slette alle innleggene/stemnne og da mister man historikken.

1 Like