Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ukens vinneraksje (Uke 14)

Starter en ny tråd der du kan komme med et knallbra tips til hva som blir ukens vinneraksjer!

Edit: Husk å ta diskusjon i andre tråder, her er det kun ett svar med én aksje som skal stemmes på :slight_smile: Ettersom svarene stemmes opp og ned blir det forvirrende dersom man svarer på andres innlegg her :slight_smile:

1 Like

Vel, jeg kjører på med Kitron igjen. Har fallt fra toppen på 7,78 i år til 6,52 nå.

Noe av grunnen er kanskje denne:

Aksjer ut: Vi tar ut Archer, Sparebank1 SR-Bank, Kitron og Aker. Det er ingen spesifikke grunner til at vi tar dem ut, men vi ser at markedet har beveget seg litt i en annen retning, og ønsker å spille på noen andre strenger.

Ser ikke noen god grunn til at Kitron ikke skal legge fram et bra Q1 26. april.

NAS legger fram trafikktall torsdag og har falt mye. Skudd i blinde sier den stiger.

1 Like

Svært høy risiko, men tror IMSK kan gå 200%+ denne uken. Dagens obligasjonslån forfaller 6 april, og selskapet må dermed komme med oppdatering på forhandlingene innen dette. Da vil isåfall 10-års kontrakten på 42m USD/år bli bekreftet, ettersom denne er helt essensiell for å få forhandlet obligasjonslånet. Men jeg gjentar, HØY risiko.

Link Mobility Group

Funcom!

8 tegn

1 Like

Enig! Så får vi se om det er shorterne eller resten av allmennheten som vinner :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg tipper Next biometrics igjen

Satser på at Apcl fortsetter, spud nærmer seg og stadig positiv utvikling i nabolisenser, vitner om det at det gjerne står ett gjennombrudd for tur.
Vær obs på at aksjen har gått en del siste tiden, uten mld fra selskapet, men på forhåpninger etter utvikling i områdene som Apcl er i lisenseierskap.

1 Like

Tipper Targovax vil få en bra uke etter å ha stupt sist uke :slight_smile:

Tror Apcl blir vinner denne uken. Borring starter i mai og nye avtaler kan også være nært forestående

Ser det ble like mange stemmer på Funcom, Next Biometrics og APCL her. Hva gjør vi med det? Tar vi bare APCL og kickstarter uken med 23% opp? Haha. :joy:

Note: Takk til @pdx som har tatt ansvar når jeg ikke har gjort det. Dere andre er også velkommen til starte en tråd hvis det ikke har blitt gjort. Jeg kommer nok ikke til å klare å følge det opp hver helg ser jeg. Å gjerne lim inn de forrige ukenes resultater og samlet avkastning i de nye trådene. :slight_smile:

1 Like

Nordic Nanovector