Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ukens vinneraksje! (Uke 15)

Uke 10 - Funcom - Opp 4,7%
Uke 11 - Funcom - Ned 7,2%
Uke 12 - PCIB - Ned 5,6%
Uke 13 - NANO - Ned 13,3%
Uke 14 - FUNCOM/NEXT/APCL - Opp 13%

(Kursiv indikerer negativ og bold indikerer positiv)

Hva blir neste ukes vinneraksje? Gjerne fortell hvorfor. Kom med den mest eksplosive kula dere klarer. :sunglasses:

Husk å stemme med knappene til venstre for hvert innlegg. :slight_smile:

1 Like

Får endre taktikk fra å stemme etter ønsker denne gangen. :joy:
Stemmer på Apcl. Tror de har mye på gang nå, uten at jeg har lest for mye om det. (Hodet fullt med Nano-info) :smiley:

Jeg stemmer for PCIB pga følgende melding:

"Oslo (TDN Finans): PCI Biotech vil presentere kliniske data, inkludert foreløpige overlevelsesdata, fra fase 1-delen av gallegangskreft-studien på The International Liver Congress 2017, som er årsmøtet til European Association for the Study of the Liver (EASL), melder selskapet torsdag.

Kongressen holdes i Amsterdam fra 19-23. april og PCI Biotech skal presentere 21. april 2017."

Det er få handelsdager igjen før 21. April og det er nok mange som vil være inne før det. Tipper at vi ser den oppe på 36-38 kr igjen før 21. April (18-25% økning de neste 5-6 handelsdagene). :slight_smile:

1 Like

Jeg slenger på Funcom. På kurs 2.63 så starter den veldig lavt. Nyheter rundt TSW legend og kanskje litt opptur fra patchen til CE så kanskje vi får litt optimisme igjen.

Får prøve meg på Targovax, tipper den tar av nå når jeg ikke er inne :grinning:

Tipper på NOD denne uken, det nærmer seg rapport og flere begynner å få opp øynene for den nye teknologien de utvikler i Finland mot IoT markedet. Oversolgt og klar for å klatre mot nye høyder igjen.

1 Like

Rec.

Nådde bunn på fredag, forventer den opp 15-20% ila neste uke. Langsiktig har jeg også tro på caset, med nødvendige nedskjæringer internt og årlig høyere etterspørsel. Kinaavtalen i boks og den går 200-300% på dagen.

1 Like

Hugo Games. Bare fordi det snart er påske :stuck_out_tongue:

1 Like

Hotell i særklasse

Eg tror Bergen gjør det godt denne uka.
Emisjonen har nok presset kursen, og emisjonsaksjene ble tilgjengelig fredag,
Eg kjøpte en liten post på 2kr da

Uke 15 - REC og PCIB

Kan man velge 2 aksjer?

Jeg tipper PCIB vil gå greit denne uken.

Kun 1 stemme pr mann. Men REC og PCIB hadde like mange stemmer kl 9 i dag. :blush: Som fun, apcl og next hadde forrige uke. Å da syns jeg det er mer riktig å ta begge enn å velge én etter at børsen har åpnet. :smiley:

Mye bedre å velge en aksje etter at børsen har åpnet? :smile:

1 Like

Hahah! Kanskje bedre, men ikke riktig. :thinking:

Litt moro dette her da:

Skal vi ikke ha en vinneraksje denne uken? Trenger noen swingtrade tips :smile: