Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ukens vinneraksje! (Uke 16)

Hva blir ukens vinneraksje? Gi ditt tips og stem!

Det er ikke mange handelsdagene igjen og flere kilder hevder SRC uttalelsen er like rundt hjørnet. Kombinert med lav RSI og posisjonering i forkant av melding blir mitt bet Nordic Nanovector.

Eg tror Apcl vil fortsette å nyte godt av politisk utvikling, utvikling i nabolisenser og håp knyttet til spud i mai og også forventninger knyttet til utvikling i egne lisenser.
Så ukens tips er Apcl, men eg avdvarer mot høy risiko

1 Like

Skriver det samme som forrige uke og tipper PCIB pga følgende:

"Oslo (TDN Finans): PCI Biotech vil presentere kliniske data, inkludert foreløpige overlevelsesdata, fra fase 1-delen av gallegangskreft-studien på The International Liver Congress 2017, som er årsmøtet til European Association for the Study of the Liver (EASL), melder selskapet torsdag.

Kongressen holdes i Amsterdam fra 19-23. april og PCI Biotech skal presentere 21. april 2017."

Usikker på når børsmeldingen kommer på fredag, men hvis den kommer i åpningstiden og dataene er gode så tror jeg at vi fort går 30-50% eller mer. :slight_smile:

Funcom, selv om salget var litt labert er nå aksjen helt utbombet og blikket vil rettes mot nylansering av TSW og fremleggelse av q1 rapport

Jeg setter en liten knapp på Axactor.

Aksjen er billig i forhold til hvor den har vært, og på torsdag kommer årsrapporten.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 24 timer. Emnet kan ikke lenger svares på.