Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Jeg er ikke kjempe inne i det fundamentale. Men markedet later til å ikke ta hensyn uansett før det er homerun. Bare å se på PHO nå. Til sammenlikning så er trvx, pcib, nano og bgbio et stykke ut i løypa, og alle har blitt slaktet som fy ved forskjellige anledninger. På tross av at det fundamentale sier det stikk motsatte.

Har uansett planer om å snitte meg inn i ultimo nå. Så kan man heller doble om den faller til 30

Hadde vært “bærre lækkert” men tror desverre ingen av oss får muligheten til å dobble ved kurs 30 (så fremt det ikke kommer veldig dårlige resultater da).

1 Like

Famous last words :smiley:

2 Likes

Det er vel nærmest som ran å regne dette vel?

Selger ned aksjen med 1 aksje og det er vel ikke for annet enn å kjøpe billigere selv at det gjøres.

Kjedelig med kursnedgang på 6% idag, men for oss langsiktige er dette knapt en liten hump på veien frem mot en ny forbedret og godkjent universell vaksine for ca. 80% av kreftformene.

Og her kommer det flere nye større randomiserte studier for godkjenning i nye kreftformer i løpet av året.

Teknisk kan faktisk et fall nå forhindre at man får dannet en klar HS i dagchartet som nevnt på den tekniske tråden.

Jeg har ikke aksjen nå, men den er på watch list. Fordi det er så mye som kan skje de neste årene. Enda gjenstår det i Q1 å få igang de to randomiserte fase 2 studiene. De burde virkelig gjøre Ultimovacs synlige.

2 Likes

Ja og de har jo samtaler på gang om samarbeid på andre indikasjoner, om det blir funda av samarbeidspartner gjenstår å se.

3 Likes

Uansett hva som skjer burde det ikke være noen fare med å bli utvannet, for hvis de legger inn flere potensielle registreringsstudier så må jo de tas med i verdisettingen.

1 Like

Blir vel heller innvanning om man får eksterne selskaper til å ta alt eller mesteparten av utgiftene.

Synes det begynner å minne mer om “et stort hull” enn “en liten hump” på veien. Snart 30 kroner ned på vel to uker er mye.

1 Like

Den HS’en kan vi nok trygt avskrive ja :slight_smile:

Ja tenkte vel her mest på humpen ned fra mine siste kjøp rundt kr 50.

1,5% i pluss nå så det kan se ut som at aksjen idag tangerte bunnen fra igår og kan danne en kortsiktig dobbelbunn. Et brudd over 47,80 vil da gi 52 som et kortsiktig kursmål.

1 Like

Ja da endte det med kortsiktig dobbebunn og god stigning pluss 6% for dagen, nesten opp til kr52 intradag.
Kortsiktig veldig vanskelig å si så mye om veien videre enn at det er mye teknisk motstand i området kr 50 og like over.
Kursen skulle gjerne hatt en positiv nyhet for fortsette oppgangen herfra.

2 Likes

Ny oppdatert liste 21/2.

1 Like

Ikke overraskende er Sissener ytterligere ned med 150k

Tydelig at ingen har troen på at folk vil ha medisin mot kreft etter corona :roll_eyes:

2 Likes

Når halve jordens befolkning har strøket med av Coronavirus, er markedet for kreftmedisiner redusert med 50%.

1 Like

Noen som vet hvor mange Sissner gikk inn med ved IPO og hvor mange han sitter med naa?

Vet ikke hva han hadde før IPO, men han har pr 21/2 500000 aksjer