Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-116

2 Likes

Svært defensivt av @nedladner . At han mener kursen har steget uten grunn blir litt merkelig.seøskpet har store undersøkelser på gang er fullfinansiert oghar tilgang til å hjelpe 80% av kreftformene. Det er jo mulig å være litt mer unorsk og være litt.mer på offensiven. Likte bedre Einarsson i denne episoden.

Han nevner jo mot slutten et enormt potensiale. I tillegg viser vaksinen ‘positive signaler’ i forskjellige studier, med ekstern interesse fra BP. At han ikke hausser selskapet opp i skyene opplever jeg tvert i mot som tillitsvekkende. Risk/reward her slik jeg ser det er ekstremt god!

1 Like

Ja jeg er veldig enig. Enormt potensiale. De snakker om samme potensiale som cpi. Keytruda omsetter vel for 100 milliarder kroner i året.

1 Like

Hvilke signaler tenker du på Fartin?

Tenker på at de sier: det kommer ingen oppdateringer på studien før den er ferdig. Husker det var samme i Nano. Man så det nå opp mot offentliggjøring av studiet. Kortsiktige investorer kaster korta når man vet det blir en litt tørr periode. Desverre. Dessuten kan de godt tallfeste markedet. Det blir først og fremst markedet i de indikasjonene de søker godkjenning på. Deretter utvides det etterhvert. Men tallene blir så høye at det blir pinlig tror jeg.

Tydeligvis mange som håpet på ett eller annet på Q4? Og så virker det som mange nye aksjonærer tenker at her er det ingen ting som kommer til å skje før i slutten av 2022? Det er helt feil! Det vil komme data og nyheter på mange tidspunkter før dette, som vil justere sannsynligheten for at UV1 blir en medisin eller ikke.

Jeg skal forsøke å oppsummere det vi vet fra de tre fase I studiene i kveld, og hvorfor CEO mener at totaliteten av dette er et meget sterkt signal om at UV1 har klinisk effekt, for det er åpenbart mange som lever helt i mørket.

3 Likes

Ja, det var voldsomt som panikken bredde om seg.
Antar noen snart tar tak og løfter den noen kroner.

1 Like

Jeg ser en stygg formasjon i emningen

Hva mener du er så stygt med denne formasjonen?
Mener du i tilfelle aksjen vil utvikler en HS?

Ja, det er akkurat det jeg sier. Avventer inngang igjen til man får bekreftet eller avkreftet

Ser det rent tekniske. Men trekker man inn det fundamentale i vurderingen har jeg overhode ikke tro på en HS med halslinje på kr 50 og som skal ende med et fall til kr 30!

Husk at dette er biotek. Går like hardt ned som opp innimellom.

Har vært med Nano fra kr 14 til 120 og ned til kr 20 så er klar over det. Men føler at Ultimo er et annet case med svært mye substans og et langt større potensiale enn Nano om de lykkes like godt i fortsettelsen som fram til nå.

Uansett må den tekniske formasjonen materialisere seg først.

1 Like

Dessverre så er OBX vår største fiende når det gjelder jevn og god utvikling

Har de en universell kreftvaksine som virker så bra at den burde brukes i så godt som alle indikasjoner så snakker vi seriøs verdisetting, men enn så lenge har de ikke fått inn første pasient i de to studiene sine.

Med det sagt så mener jeg også at kursen burde være på det dobbelte nå, og mer hvis de starter opp i flere indikasjoner.

1 Like

Håkon; Helt enig i akkurat det! Men har du satt deg inn i det fundamentale i Ultimovacs? Om ikke kan det f.eks. være en idè og se på den oppsummeringen som polygon tenker å lage i kveld.

Fornybar; Ut fra det som er hintet fra ledelsen er det vel mye som tyder på at det vil bli lansert studier i nye kreftformer om ikke alt forlenge.

Jeg er ikke kjempe inne i det fundamentale. Men markedet later til å ikke ta hensyn uansett før det er homerun. Bare å se på PHO nå. Til sammenlikning så er trvx, pcib, nano og bgbio et stykke ut i løypa, og alle har blitt slaktet som fy ved forskjellige anledninger. På tross av at det fundamentale sier det stikk motsatte.

Har uansett planer om å snitte meg inn i ultimo nå. Så kan man heller doble om den faller til 30

Hadde vært “bærre lækkert” men tror desverre ingen av oss får muligheten til å dobble ved kurs 30 (så fremt det ikke kommer veldig dårlige resultater da).

1 Like

Famous last words :smiley:

2 Likes