Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

…eller en enda enklere analogi: UV1 er en rød klut, og CPIer et tupp i ræva på oksen

4 Likes

Radium med Sara Mangsbo (Chief Innovation Officer) publisert nå.

9 Likes

Hun blir såpass engasjert om UV1 sitt profylaktiske potensiale der på slutten, at Einarsson må stagge henne :wink:

8 Likes

Ultimovacs ASA: Share capital increase related to exercise of options

Vel unt.

Einarsson i dagens Radium om UV1 som profylaktisk(beskyttende) vaksine: “dette krever også at myndighetene går litt tungt inn og er med - det er ikke noe et sånt lite eller mellomstort selskap som kan satse… ta den store satsingen, men det jobbes med det, så det er en spennede utvikling….”

Er det kontakten med National Cancer Institute i USA han snakker om her (Ultimovacs Fundamentale forhold (ULTI) - #901 av polygon), eller er det dialog med norske myndigheter også?

Bare å forestille seg på hvilken måte norsk biotek (og norske politikere) blir satt på verdenskartet dersom regjeringen bevilger noen milliarder til å gjennomføre en stor langtids-studie i friske f.eks. kvinner med BRCA-mutasjoner! (bare gen-testingen i forkant og det datasettet man da ville fått, ville skapt internasjonal oppmerksomhet)

16 Likes

Er det ikke frameshift-mutasjoner og Hubro han tenker på da? Var min første tanke ihvertfall.
De har uttalt mål om profylaktisk vaksine til de med lynch syndrom. Veldig liten del av befolkningen (0,1%), men de som har syndromet har 80 % sannsynlighet for å utvikle kreft.

Både spørsmålet (som var mitt) og svarene, går på UV1. Hubro, frameshift-mutasjoner og lynch syndrom er nok ikke det de heller hadde i tankene.

Men det er veldig vanlig å tenke først på det selskapet man er investert i :wink:

7 Likes

Du har sikkert rett, men jeg fikk inntrykk av at de beveget seg ut i mer generelt terreng, og ikke spesifikt UV1. Hør 23.50.
For meg virker det som de snakker bredere. Uansett spennende om de tenker i slike baner for Ultimo også.

1 Like

Det har de gjort i flere år i Ultimovacs :slightly_smiling_face:

4 Likes

Ultimovacs Announces Positive 24-month Follow-up Data from Phase I UV1 Cancer Vaccine-Pembrolizumab Combination Study in Metastatic Melanoma

36 Likes

Var ikke dette ekstreme tall? 80% vs 58%.
Snakker vi Fast track her eller?

2 Likes

Tror du må utvide ambisjonene et lite hakk👊.

bilde

bilde

12 Likes

Bare OS altså, men hvilken OS!

Null døde de siste seks månedene!

NÅ kan vi begynne å spekulere i om det har vært ytterligere en CR!

18 Likes

What will Sweden do? :sweden:

1 Like

Er det andre komonasjonsbehandlinger der ute under utvikling som vi kan måle mot?

FOCUS studien ute på Clinical Trials

6 Likes

ulti-erection

1 Like