Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Er det ikke frameshift-mutasjoner og Hubro han tenker på da? Var min første tanke ihvertfall.
De har uttalt mål om profylaktisk vaksine til de med lynch syndrom. Veldig liten del av befolkningen (0,1%), men de som har syndromet har 80 % sannsynlighet for å utvikle kreft.

Både spørsmålet (som var mitt) og svarene, går på UV1. Hubro, frameshift-mutasjoner og lynch syndrom er nok ikke det de heller hadde i tankene.

Men det er veldig vanlig å tenke først på det selskapet man er investert i :wink:

7 Likes

Du har sikkert rett, men jeg fikk inntrykk av at de beveget seg ut i mer generelt terreng, og ikke spesifikt UV1. Hør 23.50.
For meg virker det som de snakker bredere. Uansett spennende om de tenker i slike baner for Ultimo også.

1 Like

Det har de gjort i flere år i Ultimovacs :slightly_smiling_face:

4 Likes

Ultimovacs Announces Positive 24-month Follow-up Data from Phase I UV1 Cancer Vaccine-Pembrolizumab Combination Study in Metastatic Melanoma

36 Likes

Var ikke dette ekstreme tall? 80% vs 58%.
Snakker vi Fast track her eller?

2 Likes

Tror du må utvide ambisjonene et lite hakk👊.

bilde

bilde

12 Likes

Bare OS altså, men hvilken OS!

Null døde de siste seks månedene!

NÅ kan vi begynne å spekulere i om det har vært ytterligere en CR!

18 Likes

What will Sweden do? :sweden:

1 Like

Er det andre komonasjonsbehandlinger der ute under utvikling som vi kan måle mot?

FOCUS studien ute på Clinical Trials

6 Likes

ulti-erection

1 Like

Skal bli interessant å se hvordan analytikerne håndterer reprisingen og dataene. Hansken er kastet, hvem blir førstemann ut med analyser som argumenterer for (fortjent) premium prising?

Edit:

1 Like

DnB har hevet til 200.

7 Likes

Kilde til analyse?

Det er DnB Markets v Patrik Ling.

image

7 Likes

Hva hever de kursmålet på da hvis de ikke ser høyere LOA enn før?

En grunn er ihvertfall at de hever prisen på UV1.

image