Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Ser frem til dagen kostepinneriet er pent nødt til å hensynta det universelle rasjonalet til UV1 i analysene sine. Da blir det :circus_tent: tall.

Må nok vente enda et par år på disse Donald Duck tallene :wink:!

32 Likes

Blei sikring på 133 og 160 kroner. Halvparten av dette kjøpt inn igjen på 166 i dag. Etter dagens data (og tidlegare) er U berre så gjennomført solid at det blei naturleg.

4 Likes

Jeg ser ikke vitsen i å sikre halvveis oppe i fjellveggen. Her skal det klatres helt til topps!

Så lenge det ikke har kommet nyheter om TET-plattformen er det bare å sitte stille i båten på tross av 64% i Ultimo. Som laksefisker er det merkelig å oppleve at båten driver oppover elva…

2 Likes

4 Likes

Hvorfor ikke “sell-on-news” i dag i god gammel norsk biotech ånd??

2 Likes

Hvis du er i pengenød kan d være en fin dag å selge😀 Men kjære, ikke rote bort pengene på tull nå da. Spør dem som i god ånd solgte på 100 etter break-out på 80.

“Det å analysere bioteknologiaksjer er ingen lett øvelse. Nå har Ultimovacs-aksjen løpt fra meglerhusenes kjøpsanbefalinger.”

5 Likes

Ord for dagen: Tenker med vemod og takknemlighet på tidligere CEO som av personlige grunner så seg tjent med å selge seg ut.

Eh, tidligere CEO solgte en tredjedel av sin beholdning av veldig personlige grunner som han neppe “så seg tjent med”. Han sitter fortsatt med anselige 105.000 aksjer.

12 Likes

Jeg kjenner grunnen til nedsalget. Leser du “vemod og takknemlighet” i sammenheng med “så seg tjent med” blir innlegget plutselig entydig positivt. Og slik var det ment.

4 Likes

Det er ingen av de aksjene jeg sitter igjen med som kommer til å få større verdi enn de jeg solgte - uansett kurs.

45 Likes

Godt å høre!

2 Likes

Sier en mann med Hjerte av Gull :heart:

2 Likes

Gode resultater fra de 20 pasientene i kohort 1, må jeg si. 80% OS etter 2 år år er jo fenomenalt uansett om det er små tall. At det er enda sterkere rasjonale bak å legge til en CTLA4-hemmer gjør jo avlesningen av INITIUM superspennende, noe markedet helt klart har skjønt de siste månedene.

Neste steg er å finne ut om dette lar seg overføre til en randomisert studie. Hva gir du slags sjanse for det?

3 Likes

hva er tp fra DNB og Ling på Bulltimo nå?

Jeg har vært inne i ulyimovacs lenge litt til og fra. Jeg har mer innsikt i nanov når det gjelder konkurranse bildet. Det er for meg eneste uromomentet pr idag. Ellers har jeg stor tro på produktet bivirkninger effekt ledelse osv.

Men i de aktuelle indikasjoner, for eks melanom hvor keytruda er soc. Er det andre kombinasjons behandlinger som gir bedre OS etter 12/24 MND eller er uv1 enestående. Der er kreftformer som har mange trials gående. Og det vil være svært interessant å vite mer om konkurrenter. Er det noen som vet om bedre resultater enn dagens OS?

1 Like
7 Likes