Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) Fundamentale forhold

Det der var jo ingen overraskelse, men:

Dette ville jo vært et naturlig tidspunkt å oppdatere denne guidingen, for det der er jo helt urealistisk. Per forrige Q-presentasjon manglet man altså 64 pasienter. Med 21 pasienter rekruttert det kvartalet og 5 måneders dosering med UV1 før avlesning så er jo det noe som åpenbart ikke stemmer lenger.

Sannsynligvis får man den samme meldingen om DOVACC om ikke lenge tipper jeg :cry:

…men med kanskje 140 pax (70 i UV1 armen og 35 i de to andre) så vil man jo få interessante data likevel - og da faktisk i 1H25

Da kom den omsider:

ESMO-2024_NIPU_240909.pdf (654,0 KB)

Tallet som ikke sto i abstrakt var altså at HR for OS i subpopulasjonen var 0.78 med en p-verdi på 0.329

Livsforlengende på flere punkter på Kaplan-Meier -plot. Skjønner godt hvorfor selskapet ønsker å se videre på dette. Er så klart krevende å bevise signifikans i ca 80 pax, men dette er faktisk interessant:

image

1 Like

“Livsforlengende på flere punkter” er en eufemeisme for at plottet krysser/toucher flere ganger - noe som til de grader er negativt.

Ingen krysning rundt 18 mnd, såvidt jeg kan se. Det er små tall, så må evnt vises i større studie

Poenget mitt var at med 80 pax, så er dette interessant. Som sagt, trengs en større studie. Blir interessant å se om noen plukker opp dette.

De er i praksis like på 18, 25 og 30+ Lite poeng å ta vaksinen når man har akkurat like lav sannsynlighet å leve på disse tidspunktene (sagt veldig tabloid)

Det arealet som eksisterer mellom plottene skyldes først og fremst det bratte fallet i kontrollarmen mellom 4 og 7 måneder - og hvorfor skal ikke det bare være tilfeldig?

2 Likes

Jeg klarer ikke å se at det finnes noen sjans få inn kapital eller partnere som skal ta dette videre til fase 3 i Meso sett i lys av resultatene fra alle studiene så langt samlet sett.

1 Like

De siste som hadde et snev av håp selger i dag? Litt fristende å ta et DCB spek faktisk :see_no_evil:

Ultimovacs Announces Publication of Phase II FOCUS Trial Results on medRxiv

Om noe, så negativ effekt der altså :slightly_frowning_face:

Og så blir jo avslutningen en liten epitaph:

“Our results suggest that while telomerase-targeted immunotherapy holds promise for certain cancers [dette manuskriptet ble sendt inn før oppdatering av NIPU på ESMO i høst], its application in head and neck cancers does not seem to be promising or would need other therapeutic modalities to enhance efficacy [min utheving!]”

2 Likes

Det er utrolig at de har vist effekt i alt av fase 1 og så tryner så enormt i fase 2.

1 Like

Kontrollerte, randomiserte og helst blindede studier som måler annerkjente endepunkter og med nok power til å fatte slutninger er av denne grunn gullstandarden. Jo hurtig man får kjørt dette, desto bedre.

5 Likes

Topp 10 eierskap økte.

Gode ​​nyheter eller dårlige nyheter. Topp 10 økte. Folketrygdefondet : 4,43%. Nordnet Livsforsikring : 1,7 %

ULTI ▲ 1.55% (ULTIMOVACS) - E24 Børs

@Truong skriver at Folketrygdfondet (FTF) sitter på 4,43%. Det stemmer ikke. De solgte seg ut for et par uker siden. Jeg svarte på på innlegget, og la med skjermbilde som viste når FTF solgte siste rest. Så ble innlegget mitt slettet?! @pdx Jeg skjønner ikke mye av dette? Hvordan er det “off topic”?

1 Like

Her er sanntid. Det kan være at selskaper lånte aksjer og solgte dem short og nå kjøper de inn og returnerer aksjene.

Fundamentaltråden i de forskjellige selskapene på Tekinvestor er for diskusjon av fundamentale forhold og nyheter. Poster om hvem som kjøper og selger aksjer og repetisjon av innhold uten noen nye poenger er ikke det.

1 Like

Fair enough, men da burde Truongs innlegg også blitt slettet. Nå ble jo feilaktig informasjon liggende (gitt at Tekinvestors aksjonærliste er korrekt), men påpeking av feil ble slettet.

2 Likes

Du ser de 10 beste eierne i e24 endre seg hver dag hvis det er salg eller kjøp.

Folketrygfondet har enten solgt seg ut eller lånt ut til short, de står oppført med null aksjer på siste listen.

jeg er litt enig, det kunne heller ha blitt flyttet til småprat tråden eller noe. Stusset veldig over det samme selv, når utøvende utsagn ble stående og ikke tilsvaret, som forsvåvidt var helt korrekt.