Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) Fundamentale forhold

Topp 10 eierskap økte.

Gode ​​nyheter eller dårlige nyheter. Topp 10 økte. Folketrygdefondet : 4,43%. Nordnet Livsforsikring : 1,7 %

ULTI ▲ 1.55% (ULTIMOVACS) - E24 Børs

@Truong skriver at Folketrygdfondet (FTF) sitter på 4,43%. Det stemmer ikke. De solgte seg ut for et par uker siden. Jeg svarte på på innlegget, og la med skjermbilde som viste når FTF solgte siste rest. Så ble innlegget mitt slettet?! @pdx Jeg skjønner ikke mye av dette? Hvordan er det “off topic”?

1 Like

Her er sanntid. Det kan være at selskaper lånte aksjer og solgte dem short og nå kjøper de inn og returnerer aksjene.

Fundamentaltråden i de forskjellige selskapene på Tekinvestor er for diskusjon av fundamentale forhold og nyheter. Poster om hvem som kjøper og selger aksjer og repetisjon av innhold uten noen nye poenger er ikke det.

1 Like

Fair enough, men da burde Truongs innlegg også blitt slettet. Nå ble jo feilaktig informasjon liggende (gitt at Tekinvestors aksjonærliste er korrekt), men påpeking av feil ble slettet.

2 Likes

Du ser de 10 beste eierne i e24 endre seg hver dag hvis det er salg eller kjøp.

Folketrygfondet har enten solgt seg ut eller lånt ut til short, de står oppført med null aksjer på siste listen.

jeg er litt enig, det kunne heller ha blitt flyttet til småprat tråden eller noe. Stusset veldig over det samme selv, når utøvende utsagn ble stående og ikke tilsvaret, som forsvåvidt var helt korrekt.

Javel, har du en annen liste enn t+2? Siste oppdaterte liste er ikke folketryfondet aksjonær.

Ultimovacs ASA: Invitation to third quarter 2024 results webcast presentation

Ultimovacs snakker om FOCUS fase 3.

Ultimovacs ASA Reports Third Quarter 2024 Financial Results and Provides General Business Update