Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) Fundamentale forhold

Beste løsning dette, men dumt for caset. Da er det bare et siste forsøk i Dovacc. Men der må også rekrutteringen bli ferdig.

Det der var jo ingen overraskelse, men:

Dette ville jo vært et naturlig tidspunkt å oppdatere denne guidingen, for det der er jo helt urealistisk. Per forrige Q-presentasjon manglet man altså 64 pasienter. Med 21 pasienter rekruttert det kvartalet og 5 måneders dosering med UV1 før avlesning så er jo det noe som åpenbart ikke stemmer lenger.

Sannsynligvis får man den samme meldingen om DOVACC om ikke lenge tipper jeg :cry:

…men med kanskje 140 pax (70 i UV1 armen og 35 i de to andre) så vil man jo få interessante data likevel - og da faktisk i 1H25

Da kom den omsider:

ESMO-2024_NIPU_240909.pdf (654,0 KB)

Tallet som ikke sto i abstrakt var altså at HR for OS i subpopulasjonen var 0.78 med en p-verdi på 0.329

Livsforlengende på flere punkter på Kaplan-Meier -plot. Skjønner godt hvorfor selskapet ønsker å se videre på dette. Er så klart krevende å bevise signifikans i ca 80 pax, men dette er faktisk interessant:

image

1 Like

“Livsforlengende på flere punkter” er en eufemeisme for at plottet krysser/toucher flere ganger - noe som til de grader er negativt.

Ingen krysning rundt 18 mnd, såvidt jeg kan se. Det er små tall, så må evnt vises i større studie

Poenget mitt var at med 80 pax, så er dette interessant. Som sagt, trengs en større studie. Blir interessant å se om noen plukker opp dette.

De er i praksis like på 18, 25 og 30+ Lite poeng å ta vaksinen når man har akkurat like lav sannsynlighet å leve på disse tidspunktene (sagt veldig tabloid)

Det arealet som eksisterer mellom plottene skyldes først og fremst det bratte fallet i kontrollarmen mellom 4 og 7 måneder - og hvorfor skal ikke det bare være tilfeldig?

2 Likes

Jeg klarer ikke å se at det finnes noen sjans få inn kapital eller partnere som skal ta dette videre til fase 3 i Meso sett i lys av resultatene fra alle studiene så langt samlet sett.

1 Like

De siste som hadde et snev av håp selger i dag? Litt fristende å ta et DCB spek faktisk :see_no_evil: