Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Spennende nok til at jeg doblet lytteposten i dag. Synes også dette oppsettet er bull, men holder igjen litt i tilfellet det bikker til nedsiden:

7 Likes

Hvem sine lytteposter ble omsatt idag kl 16.25.17 ???
1 stk lyttepost kr 61.40
Enda en til samme pris
Så ble det omsatt hele 3 stk lytteposter også til samme pris.
3 lytteposter- totalt 5 stk aksjer på sluttbørsen

Hva slags galskap er det blitt på børsene ?

Spiller ingen rolle.
Ulti jobber på.
Bare å sitte i ro:-)

1 Like

Bare å laste opp mener du vel :upside_down_face:

2 Likes

Sorry, fikk beskjed i siste liten av dama at det ble sushi til fredags og det hadde jeg ikke budsjettert med.

Hehe… jeg er ingen storfisk, men om 5 aksjer er lyttepost, så var det tunglast jeg drev med i går :sweat_smile:

Er ikke det der avrundinger i auksjoner? Første Ultimo aksjen jeg kjøpte tikket inn med en stk i en slutt auksjon. Det var flere i ordren min altså, men jeg fikk en i auksjonen.

Husker at jeg var litt snurt da aksjen koster 34,70 eller noe og kurtasjen var 79. Dog, det er jo ikke kurtasje på restrerende på ordren, men så rart ut.

Ja, jeg burde lagt til «eller kjøpe mer»:money_mouth_face:

Det blir mye kurtasje og hente når selgeren får solgt en og en og kanskje 3 til en som vil kjøpe mange flere. Svindel kalles det når man holder på slik. Disse algoritmer skulle vært bannlyst og kastet i dype hull

1 Like

Det har kanskje blitt spurt om før. Men: Hvorfor er VACC ti ganger mer verdt enn ULTI?

Sjekk cashbeholdning og meld tilbake, over

2 Likes

Ftf minus 50k. Short?

FTF fornekter seg ikke - lånt ut til RBC Investor Services Trust ja. …som skulle du sett, gikk ut av listen dagen etter :sweat_smile:

Personlig håper jeg på et abstrakt til ASCO på melanomstudien med Keytruda. Jeg er over middels interessert i å se ORR for den studien. Benchmark har vi, og vi vet jo at 1yOS var 85% og mPFS >12mnd fra oppdateringen i slutten av 3Q20.

Er vi riktig heldige, så oppdaterer de PFS på den presentasjonen og =)

Ellers så er vel meldinger om regulatoriske godkjennelser og oppstart av studier ting vi venter på som kan gi litt mer oppmerksomhet rundt aksjen før Q1.

Kommer det enda en randomisert fase 2-studie med big pharma-partner så er jo denne shorten på dypt vann rett ut av startblokken. Vi kan håpe vi er så heldige :smiley:

4 Likes

Ultimovacs daler nedover og prises nå til oktober i fjor. Tar til takke med litt rabatt og øker i dag. Dette føles underpriced.

2 Likes

Nei… skal vi koste på oss denne igjen da:

harold u

5 Likes

Vi er alle Harold. Personlig rekord i antall U-aksjer i dag. Alt annet enn planlagt.

bilde

11 Likes

Det er akkurat slik det føles :slight_smile:
Men jeg har heldigvis AZT og PHO og Vacc som holdt hode mitt over vann i dag :slight_smile:

Conference Proceedings
Yousef Zakharia
ASCO Annual Meeting
2021
Yousef Zakharia, Steven O’Day, Wenche Rasch, Mohammed M. Milhem
American Society of Clinical Oncology
2620

A phase I clinical trial investigating the telomerase vaccine UV1 in combination with pembrolizumab in patients with advanced melanoma.

https://meetinglibrary.asco.org/record/196058/abstract
ASCO Meeting Library

5 Likes

Ultimovacs Announces UV1 Data Presentation at Upcoming 2021 ASCO Annual Meeting

18 Likes