Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

At man ikke har fått betalt er jeg helt enig i.

Teknisk trumfer fundamenter?

De siste innleggene til @polygon og @Fornybar kan vel betegnes som jamring på høyt nivå. Eller har dere tenkt å selge dere ned? Regner med at deres inngangstall ser omtrentlig ut som mine.

3 Likes

Altså. Jeg er for at fundamentale endringerog verdier reflekteres i prising. Jeg gjør mine egne beregninger av hva jeg anser for å være en god risikojustert pris og forholder meg til den. Andre kan se på kursmål til meglerhusene, de viser også en oppside. Det er derfor jeg er investert i selskapet. Hadde aksjekursen vært der hvor jeg var fornøyd med den så hadde jeg solgt.

Litt jamring må til. Det snur snart.

2 Likes

Jamring må til ja :slight_smile:

Det lå et tak på 77 og det ble droppa til 75 og når sluttauksjonen kom ble hele ordren synlig med 40K på 75,- som nøkken i de dødes tjern
Tenkte å selge littav tradingpotten, for det går vel et nytt hakk ned i morra, og fikk solgt 1 aksje gitt.

1 Like

Tør ikke å selge, og kjøper mer når “ingen ser”:slight_smile:
Sommeren 2020: gav 41,6
April 2021: økt på gav 61,20
Total gav p.t. 47,4
Tålongdihet🤪

1 Like

Startet å rekruttere i New York

10 Likes

11 sentere rekruterer i USA og mediedekningen om fase 1 resultatene som har vært nå hjelper forhåpentligvis på rekruteringen.

1 Like

Styreleder trakk frem på dagens Radium at «svenskene hadde oppdaget PHO». Så jeg tok en ny kikk på Avanza for å sjekke ståva. Og, det er ikke noe galt med observasjonen, ikke egentlig.

PHO står oppført med 1168 svenske aksjonærer. Til sammenligning har Ultimovacs 359 söta bror, etter en økning på 266 (259 prosent) på én dag (25 - 26. mai).

Men, til sammenligning tok det PHO ~3 måneder å øke med tilsvarende antall.

Det er smått utrolig! Bare synd de ble ønsket velkommen av FIL og Inven2. Uansett, svenskene har såvidt oppdaget caset. Og de vil bare bli flere.

Welcome to Norway (now bend over) :sweden:

3 Likes

Carlos skal på ny (virtuell) frierferd til Sverige imorgen kl 13:00. :sweden::partying_face:

5 Likes

Vil bare minne leserne om tiden Hunter? reduserte i Pho siden det ikke passet med investeringsfilosofien. Etter tilbakekjøp er de den 19. største eieren med sine 267k. I mellomtiden har kursen 4-doblet seg.

Er jo bare å se hvordan labull og gjengen showcaser photocure på twitter

https://mobile.twitter.com/search?q=Photocure&src=typed_query&f=live

Kryr av svensker i photocure, og det har nok vært helt avgjørende for å få opp prisen

2 Likes

Just presis. Noen av dere med store følgerskarer på Twitter kan jo gi dem en liten nudge når anledningen måtte by seg :sunglasses:

Er det ikke noen tusen tyskere å få med på laget, slik at de kan pumpe og d…

Nå har vi fått svenskeøynene på caset, og det medfører at de på vil se, spre og handle på fundamentale endringer fremover.

I løpet av året skal selskapet utvikle seg videre, og dersom alt går etter planen har de i løpet av året

  • innrullert første pasient i DOVACC
  • innrullert første pasient i FOCUS
  • lest av sikkerhet og gått til neste dosenivå i TENDU (TET)
  • publisert 2-årsdata fra 20 pasienter i kohort 1 av pembrolizumabstudien
  • publisert 1-årsdata fra 10 pasienter med 75microgram GM-CSF i kohort 2 av pembrolizumabstudien
  • lest av innledende sikkerhet av flere TENDU-dosenivåer
  • innrullert godt videre i INITIUM, NIPU, FOCUS og DOVACC

I tillegg så har de uttalt flere ganger at de

  • kontinuerlig søker etter flere gode muligheter for å utvide fase 2-programmet (noe som er en så god mulighet for å oppkapitalisere selskapet at jeg er 99% sikker på at det kommer)
  • jobber med regulatoriske fordelsprogrammer (Fast Track, Breakthrough Therapy Designation) hos FDA og EMA. Nå har vi enda ikke fått inngående kjennskap til pembrolizumabstudiedataene, men rent overfladisk virker dataene såpass overbevisende at FDA burde kaste seg etter denne vaksinen.
  • jobber med patenter. Patenttildelinger er nesten det mest verdifulle et biotekselskap kan ha. Uten IP eksisterer ikke selskapet, og følgelig så vil tildelinger av utvidelser (UV1) og nytildelinger (UV1, TET) være av særdeles positiv karakter, og det burde øke verdien av selskapet. Særlig patenter på plattformen TET (dersom sikkerhet bekreftes) og utlisenskandidaten UV1 burde virkelig monne.

Min teori er at jo flere som følger med selskapet, jo flere kjøpere vil ønske å øke på deriskinger de neste årene før readout av hovedstudien INITIUM.

I tillegg vil det komme bull runs på kjente triggere, og nedturer fordi oljen faller eller dollaren taper seg i verdi.

Og, for å være helt ærlig: det er nok tre big pharma som har fått de analyserte dataene fra pembrolizumabstudien i hendene allerede, og ingen her vet hva de vil gjøre.

30 Likes

Hørt siste Radium nå. Einarsson referer til “diskusjonen på TI” og min kjepphest om irrelevansen av indikasjon-per-indikasjon rNPV, og er litt enig, men mest uenig - fordi det blir et “Donald Duck tall" og “LOA for full klaff er lav”. Men det er jo det jeg mener da. Dette er en to-trinns rakett der første trinn er det desidert mest utfordrende, men får man til det så er sannsynligheten for “the moon” veldig høy. Jeg mener LOA for begge trinn på 30% (som Ling et. al. opererer med) KANSKJE er bittelitt høyt, men at markedspotensialet er hundre ganger større enn disse opererer med.

6 Likes

Ja får de en godkjenning mot alle kreftformer som uttrykker telemorase er det universet neste. Men før den tid. Har de endret guiding ferdig initium q4 2021? det var interessant å høre Einarsson legge ut om hvordan de behandler en partneravtaler. Virket nesten som han hadde en del erfaring fra uktimovacs jobben som styreleder. Her kan det komme noe før jul. Men får bare legge aksjene i skuffen og sjekke innom en gang av og til.

Fantastisk triggerliste Fornybar. Tillatwr meg å kopiere den og lage sjekkliste av den. Da er det mulig å ha øya på ballen resten av året og huke av etterhvert som milepelen nåes😊 Takker så mye.

Man må såklart huske på at dette er noe jeg skrev ned på 10 minutter, og er sikkert ikke i rekkefølge eller 100% utfyllende. I tillegg er de mer spekulative milepælene mine egne ideer basert på hva de har kommunisert, og det kan skje i morgen eller ikke i det hele tatt eller til neste år.

Sjekk den ja. Folketrygdfondet låner ut videre til shorting, og inven2 fortsatte dumpen på toppen av exiten til Brownfondet.
De to dumpene står for 50% av dagsomsetningen og hindret reprising av selskapet på gode data og inntreden av et nytt marked med aksjonærer.

I tillegg står 75000 aksjer klare til å bli dumpet ut når volumet roer seg, takk til FTF.

Her blir det billig om ikke de aksjene allerede er solgt.