Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Denne radium episoden er også veldig forkøarende på tet på slutten
Listen to Episode 116: Ultimovacs med Øyvind Kongstun Arnesen by Radium on #SoundCloud

1 Like

Jeg har fått ro i sjela ved å være inne med en grei “post” igjen :partying_face:

veldig riktig det du skriver der :ok_hand:

tøft å si i toppen av trend kanal?

INGEN blir rike av å gnukke på linjaler. Finnes overraskende mange som tror det, men det stemmer ikke.

2 Likes

hehe

Her ber jeg @Neladner korrigere eller supplere om noe er feil.

Tetanusvaksinen som gir 10 års beskyttelse gir primært en B-cellerespons med antistoffer og B-celler som «husker» tetanus, og er beredt til å produsere antistoffer. Å håpe på det samme for UV1 tror jeg er på den optimistiske siden.

Mekanismene for å bekjempe kreft er annerledes, og noe av det som gjør dette så vanskelig. Kreftceller kommer fra kroppens egne celler, og immunforsvaret er ikke programmert til å reagere på samme måte på dem.

UV1 skal såvidt jeg vet primært gi en T-cellerespons. TET kan forhåpentligvis stimulere til en lokal immunrespons, fordi immunforsvaret allerede er forberedt på tetanus. Responsen kan rekruttere immunceller som samtidig tar opp UV1-peptidene, som da kan oppfattes som fremmede og gi ønsket t-cellerespons. Varigheten på responsen kan vi vel bare glede oss til å få presentert etter fremtidige studier.

4 Likes
14 Likes

Regner egentlig med dette er neste trigger. Iom at Sousa sier at de jobber med fda. 60 dagers behandlingstid. Så jeg tipper vi hører noe om dette før november ±.

11 Likes

31 nye fra Avanza siste døgnet.

13 Likes

Mer svensk presse, dog så greier de å unngå å nevne både Ultimovacs og UV1

Hos Avanza har det også økt til 730 eiere

4 Likes

Ja, og hvor involvert er egentlig Saras avdeling i UV1?
Jeg trodde de i hovedsak jobber med TET plattformen, så påstanden om at de utvikler den i Uppsala er vel litt på kanten :slight_smile:

:sweden: øker videre.

Söta bror og Tvenge vs. KLP (og fondets etablerte strategi “selg vinnerne, kjøp taperne”).

3 Likes
6 Likes

Noen små drypp rundt DOVACC har også dukket opp på nettet siste mnd og nå er sykepleierstreiken over i Danmark (er planlagt å inkludere 40 stk i DOVACC herfra):

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2020-004738-39/DK

6 Likes

Etter bra momentum over noen uker, og ATH - med påfølgende dager med gevinst-sikringen fra hhv. Skandinaviska og KLP ser det nå ut som vi skal snu?

Flere «smarte» huer har økt/handlet på disse nivåene, og dette er det trolig en grunn til.

Ila, mnd får vi 2-årsdata i fra pembrolizumabstudien. Ultimovacs har til nå levert knall-data, har god rekruttering og penger ut 2023.

Selskapet er fortsatt lavt priset, når man ser på alt som har skjedd siden notering samt det udiskutable potensialet.

Dette blir en spennende måned :pray:

9 Likes

En ting er at vi får nye pembrodata om kort tid. Minst like spennende er det som kommer som vi ikke vet hva blir. Patenter, regulatoriske designasjoner, nytt studie? 2 av disse 3 legger jeg til grunn at finner sted i relativt nær fremtid. Drømmescenarioet er alle tre og oppkapitalisering.

4 Likes
4 Likes

**
OncLive® is the official website for the Oncology Specialty Group, which publishes OncologyLive , Oncology Fellows , and Oncology Nursing News , and the mission of OncLive ® and these publications is to provide oncology professionals with the resources and information they need to provide the best patient care.

OncLive is the most comprehensive portal on the Web for today’s busy healthcare professional.

Dette ser bra ut, og er en fin mulighet for at utenlandske investorer får satt seg inn i det alt for spennende caset :smiley:

Ble jo bare omsatt for i overkant av 3.5 millioner i går. Bør vel se mer volum idag?