Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20211020_2

4 Likes

styremøte i vaccibody

4 Likes

La oss ikke gjøre dette om til en kamp mellom Vacci og Ultimo :smiley:

15 Likes

Lover å ikke blande inn Vacci i det øyeblikket styremedlemmene deres slutter å shorte Ultimovacs. Slik det ser ut nå, så frister det neppe til gjentakelse. Lykke til med å kjøpe tilbake de ~140.000 aksjene :wave:

6 Likes

Det blir kanskje litt drøyt å spekulere i dette uten håndfast bevis

Listene lyver ikke.

Uansett, dette er veldig viktig å merke seg:

Og Carlos avslutter med:

The TET-platform is of enormous potential. Not only for developing our internal pipelline, but also in collaboration with other companies that are in need of an innovative platform which provides the adjuvant-component of vaccines - be it for cancer- or infectious diseases.

20 Likes

Helt rått :slight_smile:

Men… tror dere markedet egentlig har skjønt hva denne oppdateringen egentlig betyr?

1392 :muscle:

7 Likes

Jeg hadde egentlig forventa mer så jeg tror ikke markedet forstår hva fast track betyr for ultimo eller så er det jeg som ikke forstår

2 Likes

Jeg tipper vi forstår… At andre ikke skjønner hva fast track x 2 og FDA betyr… Får stå for deres regning

Spennende om shorten er dekket inn… selv tror jeg ikke det

Fra presentasjonen i dag:

Q: “Can you indicate when you will report response rates at 24 months from cohort 1 to something narrower than ‘some time in 2022’?”

A: “Well […], we communicated the top results, and then we need to continue analysing the data. For responses we need images, we need analysis. And also it is important for the audience to understand that in order for us to have the visibility, the awareness, and the very positive impact on Ultimovacs and our science, like we had at the ASCO-conference, the biggest oncology conference in the world. In order to be able to present and get the positive impact that event had in [for] Ultimovacs, we need to have data that is not yet public. So we save some of the data for these presentations because we see the big value - as I believe everybody could see the big value in being able to present data at these major medical conferences. So we will continue to analysing the data and be looking to present this data at medical conferences or in publications that also have a very big impact”

Dette MÅ jo bety at det har skjedd en endring i responsdata siden 18 måneder, tenker jeg. Kombinert med hva CMO har sagt om å “heve halen” og “prolonged and effective clinical response” så tenker jeg at det kan ligge (ytterligere) krutt i dette som kommer.

35 Likes

Definitivt! BP bør kjenne sin besøkelsestid nå

Får håpe de ikke har for hastverk - vil gjerne vekte opp ytterligere ut igjennom 2021.

Ultimovacs har vært desidert best i porteføljen min hittils i 2021 - og jeg har aldri hatt så stor andel i Ultimo som nå - mye fordi de har steget så mye den siste måneden.

Takk til alle solide skribenter på denne tråden!

5 Likes

To FT er ordentlige fjær i hatten for Ultmo. Men det skal ikke glemmes at også andre selskaper i Radforsk har FT uten at det har gitt klingende mynt i kassen. Har selv mer fokus på TET pt.

2 Likes

Det er flere som har det. Men hva med uten fast track… da er det nesten ikke vits å eie aksjen… så det betyr enormt.

1 Like

Nei, det er TET som betyr noe enormt. Vi mangler bare nyhetene om det.

6 Likes

Merk dere (thread)

Ny IR tok akkurat SoMe opp et par hakk ;>

15 Likes

Den der er sterk :muscle:

Passert 1400 (1404) :sweden:

4 Likes