Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Hans Eid, we’re on to you.

Han har et poeng. Hvor i svarte er førstesiden i VG? Eller i den tyske giganten Bild?!

FOLK BØR FÅ VITE HVOR MYE DE TAPTE!

Fremfor å tolke alt i verste mening, og at alle andre er fullstendige idioter og ikke gå helt i skyttergrava ved første anledning, så kan du jo lese hva jeg skriver.

3 Likes

Man kan finne poenger i de merkeligste ting, hvis man vil.

2 Likes

Var nok mest han over her jeg svarte.

Enig. Om Rasjonalet er så fantastisk bra burde de i det minste kunne selge nok til å gå i 0.

3 Likes

Hele poenget er, hvis man leser med litt velvilje: norske bioteks pleier å få gjennomgå ved kvartalsrapporteringer. Ultimovacs slapp unna. «Det var pussig».

5 Likes

Ser poenget, men er det virkelig ønskelig at pressen skal fortsette med det fokuset, eller skal vi være fornøyde med at ihvertfall ett selskap nå ikke får en vinkling som hører hjemme i Se & Hør?

Håpet er at det etterhvert kan gjelde flere, og ikke at U skal ned på de andres nivå?

2 Likes

Det beste hadde selvsagt vært en presse med litt peiling på biotek.

2 Likes

Vet ikke om denne er postet før? Ny i November

6 Likes

Noen nye LUNGVAC-foiler:

Samt at det nå understrekes at de er finansiert til 2024 og vel så det.

1 Like

Ser ut som noe @Roc og @Boykie skal få tolke =)

Kan jo være at de fra finanspressen også har sett at de har masse penger og ikke er i noen presset finansiell situasjon. I motsetning til omtrent alle andre biotek selskap her i Norge :stuck_out_tongue:

Nope – de har fokusert kun på underskudd i Nanov helt siden 2016 da de hadde 700 mill (eller noe sånt) på bok og siden Pcib henta 360 mill i deres siste emi, så dette er et unntak.
Man kan jo håpe de skjønner at underskudd er selvsagt i en sånn bedrift og ikke bør være fokus fra nå av, men jeg tviler sterkt på at dette ikke blir kommentert også i framtiden i biotek og nå når de andre snart skal gjennom sine Q`s.
(Er nok en fordel å ha noen med rette kontakter som store aksjonærer i så måte)

4 Likes

Noen som har vurdert den ulogiske muligheten at finanspressen muligens har lært noe ?

Min ringe tolkning er at dataene i denne posteren gir en mekanistisk forklaring på hva konkret som skjer i tumor mikromiljøet hos de som responderer på UV1. I så måte henger det man ser på overlevelse og respons på greip med det man molekylært ser av typer celler som infiltrerer tumor mikromiljøet, gensignatur mm. Svakheten i studien er at man mangler en ipi-alene kontrollgruppe. Er derfor vanskelig å dra en bastant konklusjon. Hadde man hatt en et større sample size (flere pasienter) og en kontroll gruppe med CPI alene ville det være enda mer verdifullt. I så måte er dette arbeidet en teaser på hva som vil bli gjort i INITIUM studien. Ellers er studien grundig og har tatt i bruk metodikk man ønsker og forventer i denne type studie.

16 Likes

Det er vel vurdert som en del av innlegget mitt…

1 Like

This topic is temporarily closed for at least 1 hour due to a large number of community flags.

This topic was automatically opened after 10 hours.

Den kliniske fase2 siden til ULTI ble oppdatert i går ser jeg:

6 Likes