Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Enrolment complete på NIPU bør vel komme snart.

2 Likes

2023 :blush: Godt nytt år

1 Like

Fortsatt 12 timer igjen av 2022

Nyttårstips, melding om nådd endpoint med glans, dvs ratio 42/28 kommer 080323. Vasking av data er da satt til 3 uker!!
Godt Nyttår til alle her på tråden.

1 Like

Du har trua på kvinnedagen ser jeg. Godt nytt år😊

1 Like

Selvsagt Birgitte, og et Godt Nytt år

Ingen vits å handle mer den nærmeste måneden da. Mot januar med en måned cleaning blir i grenseland ift utregningene. Ingen melding før 1 februar så kan jeg øke tenker jeg… ja kanskje kursen går til 140-150 innen februar. Men om man mister 20% og slipper den risikoen er det ikke så galt. Det er mange jeg unner opptur i forskjellige selskaper fikk som har vært tolmodige osv. Men ingen jeg unner mer en tekinvestor gjengen som har blødd i andre selskaper og vært tolmodige i ultimovacs. 20-30års forskning avgjøres på noen måneder … Fytti for ett år der kan bli.

3 Likes

Vær så vennlig folkens. Ta for guds skyld ikke disse tallene som noe fasit. Ja, det er et fantastisk stykke arbeid av individer her inne, men vi ANER IKKE hvordan kontrollarmen gjør det. Vi kan få positivt resultat neste uke, og vi kan få negativt resultat i mai.

15 Likes

Og ikke minst, dagens standard of care har bedre data enn kontrollgruppene tidligere. Selv om selve behandlingen er lik så er det kontinuerlig forbedring av de andre faktorene rundt behandlingen. Ikke revolusjonerende, men ofte bedre soc data enn i tidligere studier

2 Likes

91% immun respons i melanom pasientene og best utslag her av fase 1 studiene. Det gikk fra 67% -91%. det var grunnen til at dette ble deres eget studie og først ut at de hadde best effekt i melanom. Det gir litt styrket tro på ett godt resultat i initium og der vi har størst sjanse for ett godt resultat tenker jeg.

1 Like

Nå kan man dele det glade budskap til folk som ikke leser norsk:

68 Likes

Her har @polygon gjort en god jobb for spredningen av det glade budskap og til nå fått 49 hjerter for sitt innlegg og 74 klikk på tweetlinken. Men dere som gir disse hjertene og klikker på linken kan gjerne også retweete innlegget til Poly på twitter, så når tweeten ut til mange flere. Så mye kan dere gjøre for det arbeidet Poly gjør for oss :slight_smile:

13 Likes

Det har begynt å ta seg opp på Twitter. Mange som nevner ultimovacs i sine sammendrag osv.

Ca 17000 har i dag lest Polygon sin tweet😊

3 Likes

Det er slik å forstå at desto lenger tid det går før melding kommer, jo bedre er dette for resultatet?

1 Like

Alle svar du kan ønske deg finner du på denne tråden, Polygon sin tweet, link overfor, og på U fundament tråden.

Les og lær

Ok, takk.

Får vente litt til med å be om forskudd på feriepengene til kjøp her da.

Det er godt å ha noe på “kistebunnen” vet du.

Svaret på spørsmålet ditt er i all enkelhet ja. Om du leser tweeten til Polygon som du finner rett ovenfor så tenker jeg du finner en rask orientering der.

image

Som du ser kan 30. januar være en viktig dato.

3 Likes

Har blitt forklart før, men bare for å bekrefte: Datoene i tabellen er avlesningstidspunkt?:blush:

Så hvis jeg har forstått det riktig, må mann legge på minimum 2 til 4 uker for å tolke data…
Så 28 februar er “safe” /stor mulighet for Signifikant effekt?