Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Finnes det mer info på hvordan en profylaktisk vaksine vil fungere? Kan man for eks ta uv2 behandling en gang hvert 5-10 år og sørge for at celler med for høy aktivitet i telemorasen dør og aldri blir til kreft ?

Det må jo i såfall være første i verden med en slik tilnærming. Synd det er såpass langt frem.

image

1 Like

På nettsidene til konferansen er det en lenke “Click HERE for the DNB Markets Sessions.” som per nå peker til pdf’en over. Blir dette erstattet med en login som krever at man har forhåndsregistrert seg?

2 Likes

Oppdatert presentasjon til dagens konferanse

5 Likes

Her kommer det tydeligvis mer :slight_smile:

De gjør det VELDIG lettlest for investorene nå:

En liten ting om rasjonalet til TET:
Noen fikk kanskje med seg de oppsiktsvekkende resultatene til AstraZeneca og Oxford, hvor deres vaksine induserte mye kraftigere beskyttelse i de pasientene som først fikk en halv dose, før de fikk en hel dose senere.

Vel: Siden TET fungerer ved at pasientene allerede er vaksinerte mot tetanus-bakterien, så spurte jeg på twitter om det var overførbart til TET:
image

Jess, it is.

19 Likes

New combination in new indication- to be disclosed in q4 2020. Her står det svart på hvitt😎

8 Likes

Oppgir de kilder til de historiske kontrollene de sammenligner med i presentasjonen?

1 Like

Nei, men melanom er sammenliknet med IPI-4 vet jeg.

I tillegg viste Keynote-067 tilsvarende resultater som IPI-4

Kilder burde de faktisk ha med når de har med historiske kontroller. Regner med de fikser opp i det til neste presentasjon.

1 Like

BAM.

Kl 09:25

1 Like

“A very important indication”

Ja, hva tenker vi? Rekker de å signere avtalen så de har enda mer å snakke om på Radium i morgen? :slight_smile:

Å ha de langsiktige pengene i Ultimovacs har vært veldig lukrativt i 2020.


(Jeg vet ikke hvorfor Photocure ikke kommer opp, men den er altså -5% i 2020)

1 Like

Og de har knapt begynt på veien mot premium prising, slik selskapet fortjener og markedet gradvis vil sørge for. Prosentene blir enda mye bedre i 2021 hvis de leverer varene (noe de har gjort hver eneste gang hittil, og vel så det).

3 Likes

Er vel ingen som har en full aksjonærliste liggende? Trenger ikke være ferskvare.

(edit: er ikke interessert i navn på aksjonærene hvis det skulle være ett hinder for deling - trenger kun å se hvordan aksjene er fordelt utover antall aksjonærer).

Kan få med meg i morgen når eg er på kontoret.

1 Like

2 Likes

Hvis du ikke trenger ferskvare kan du bruke aksjeeiere.no. Søk opp ultimovacs der, så kan du laste ned alle de 2114 aksjeeierne pr 31.12.19. til et excelark.

2 Likes

Spoiler, typ 1800 av de har under 1000 aksjer.

1 Like

Var det noe sånt som 2000 aksjer for å være topp 200 som ble sagt en gang, eller husker jeg feil.

Det var dagens tv shop reklame🤩

Nå får vi håpe at folk er litt langsiktige. Lei av å være med på at småaksjonærer hiver seg på og hauser opp for så å lempe ut på neste gang de merker frykt i kroppen.

1 Like